کد خبر: 167991
A
۲۴ سال پیش چنین روزی؛

تذکر هاشمی رفسنجانی به محسنی اژه‌ای برای پرهیز از تندروی در دادگاه عبدالله نوری و غلامرضا فروزش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۶ آبان سال ۱۳۷۸ تذکر به غلامحسین محسنی اژه‌ای مبنی بر پرهیز از تندروی در دادگاه عبدالله نوری و غلامرضا فروزش را روایت کرده است.

تذکر هاشمی رفسنجانی به محسنی اژه‌ای برای پرهیز از تندروی در دادگاه عبدالله نوری و غلامرضا فروزش

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۶ آبان  سال ۱۳۷۸ تذکر به غلامحسین محسنی اژه‌ای مبنی بر پرهیز از تندروی در دادگاه عبدالله نوری و غلامرضا فروزش را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

از ساعت ده صبح تا چهار بعدازظهر در دفتر کوشک کار کردم. به آقای غلامحسین محسنی اژه ای رئیس دادگاه ویژه روحانیت و رئیس مجتمع قضایی کارکنان دولت تذکر دادم که در مورد آقای عبدالله نوری مدیر روزنامه خرداد و آقای غلامرضا فروزش تندروی نشود. از آقای عبدالله نوری هم خواستم که فردا به منزل بیاید که تذکر دهم در اظهارات خود باعث تحریک دادگاه نشود. 

در روزنامه های جناح راست امروز مطلبی در مورد سوء رفتار دولت فرانسه در ضیافت آقای خاتمی آمده و از لغو سخنرانی در یونسکو و عدم نصب پرچم ایران در خیابان‌ها وعدم استقبال شایسته در فرودگاه و دخالت فرانسویها در امور داخلی ایران و از ملاقات کوتاه نخست وزیر انتقاد کرده اند ولی در مورد پرتاب تخم‌مرغ و رنگ به کاروان رئیس جمهور و بی حرمتی های ضدانقلاب ومراکز یهودی هنوز چیزی گفته نشده. خبرگزاری فرانسه امروز از احتمال تصمیم مجدد بر سخنرانی در یونسکو خبر داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر