کد خبر: 155324
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: در خواب دیدم آیت الله خامنه ای می خواست در حمایت از ناطق نوری سخنرانی کند، اما نشد!

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۶ از خوابی که دیده مبنی بر اینکه هنگامی که رهبری می‌خواسته‌اند از تریبون برای حمایت از ناطق نوری صحبت کنند ولی ممکن نشده را روایت کرده است.

هاشمی رفسنجانی: در خواب دیدم آیت الله خامنه ای می خواست در حمایت از ناطق نوری سخنرانی کند، اما نشد!

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات  ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۶ از خوابی که دیده مبنی بر اینکه هنگامی که رهبری می‌خواسته‌اند از تریبون برای حمایت از ناطق نوری صحبت کنند ولی ممکن نشده را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۶ نوشته است:

تا ساعت ده و نیم کارها را انجام دادم‌. وزیر کشور آمد از مطالبی که در نماز جمعه راجع به جلوگیری از تقلب در انتخابات گفته بودم اظهار ناراحتی کرد می گوید همکارانش فکر می کنند که نسبت به آنها اعتماد ندارم‌ دلداری اش دادم‌ قرار شد جمعی از آنها به ملاقات بیایند.

شب فائزه آمد گفتم مصلحت نیست که در فیلم تبلیغاتی حمایت از آقای سیدمحمد خاتمی صحبت داشته باشد چون منتسب به من است و من اعلان بی طرفی کرده ام. عفت از سفر رفسنجان برگشت از دیگران نقل می کند که در اصفهان، یزد، رفسنجان و کرمان اکثریت آراء از آقای خاتمی است. آثاری که سخنرانی روز جمعه من در جامعه ایجاد کرده جناح خاتمی را خوشحال و جناح ناطق را نگران کرده است. می تواند تعبیر خوابی باشد که شب شنبه در دوشنبه تاجیکستان دیدم مضمون خواب این بود که در جلسه ای آیت الله خامنه ای می خواستند از تریبون برای آقای ناطق که نشسته بود صحبت کنند ممکن نشد من هم خسته شدم و جلسه را بسوی مقر خود ترک کردم در مسیر به مشکلاتی برخوردم یک لنگه کفش مرا عوضی پوشیده بودم که قابل استفاده نبود و در مسیر در حوض آبی هم افتادم. سرانجام با آقای مرتضی الویری مواجه شدم که آثار خستگی را در صورت من خواند و به جناح رقیب خود منتسب کرد.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر