کد خبر: 167324
A
۳۷ سال پیش چنین روزی؛

ناراحتی هاشمی رفسنجانی از عکس‌العمل آیت‌الله منتظری در مقابل تصمیمات امام

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۹ مهر سال ۱۳۶۵ ناراحتی خود از عکس‌العمل آیت‌الله منتظری در مقابل تصمیمات امام و نگرانی مجلس در این موضوع را روایت کرده است.

ناراحتی هاشمی رفسنجانی از عکس‌العمل آیت‌الله منتظری در مقابل تصمیمات امام

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۲۹ مهر سال ۱۳۶۵ ناراحتی خود از عکس‌العمل آیت‌الله منتظری در مقابل تصمیمات امام و نگرانی مجلس در این موضوع را روایت کرده است. 

بنابرگزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

در راه مجلس از صفوف طولانی ماشین ها برای گرفتن بنزین ناراحت شدم. [اکثر نقاط کشور در این هفته دچار کمبود بنزین و گازوئیل بوده است که پیامدهای نامطلوبی به همراه داشته است از جمله باعث توقیف و وسایل نقلیه در برخی استان‌ها همچون گیلان شده و شایعه  اعتصاب رانندگان را در پی داشته است] نگرانی از حمله عراق به قم و بمباران مراکز حساس هم خاطرم را مشغول می داشت و نیز وضع آیت الله منتظری و از عکس العمل ایشان در مقابل تصمیمات امام ناراحتم. مجموعا بیش از گذشته نگرانم.

از جلسه علنی هم مراجعات نمایندگان حاکی از اضطراب آنهاست. مساله اختلاف نظر آقای منتظری با امام برایشان قابل قبول نیست‌ و خبر را هم نمی دانند و نمی‌شود به همه گفت و شیاطین وسوسه می کنند. 

ساعت ده و نیم به دفترم آمدم دکتر موسی زرگر آمد راجع به چسبندگی که بعد از عمل جراحی سوءقصد برایم پیش آمد صحبت کردیم گاه گاهی می‌گیرد و درد می آورد. قرار شد عکسبرداری و معاینه شود. 

اول شب با آقای خامنه ای مذاکره کردیم از نتیجه سفر امروز قم‌ با آقای میرحسین موسوی و دیدار با آیت الله منتظری راضی اند. کمی تعدیل در روحیه آقای منتطری دیده اند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر