کد خبر: 170369
A
۲۴ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از جلسه با سران قوا در دفتر آیت الله خامنه ای درباره قتل‌های زنجیره‌ای

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱ آذر سال ۱۳۷۸ جلسه با سران قوا، حسن روحانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، علی یونسی وزیر اطلاعات و محمد نیازی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفتر رهبری بر سر موضوع قتل‌های زنجیره‌ای را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از جلسه با سران قوا در دفتر آیت الله خامنه ای درباره قتل‌های زنجیره‌ای

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۱ آذر سال ۱۳۷۸ جلسه با سران قوا، حسن روحانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، علی یونسی وزیر اطلاعات و محمد نیازی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفتر رهبری بر سر موضوع قتل‌های زنجیره‌ای را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

آقای علی آقامحمدی از صداوسیما آمد گزارشی از اهداف تاسیس شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی را داد. 

عصر آقایان احمد شفیعی و امیر تهرانی معاونان وزارت اطلاعات آمدند و درخواست نمودند که در جلسه سران که قرار است شب در حضور رهبری داشته باشیم به مشکل وزارت اطلاعات و مساله قتل‌های زنجیره ای توجه شود.

شب با آقایان سیدمحمد خاتمی، سیدمحمود هاشمی شاهرودی و علی اکبر ناطق نوری، سران قوا و آقایان دکتر حسن روحانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی، علی یونسی وزیر اطلاعات و محمد نیازی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دفتر رهبری جلسه داشتیم. بحث درباره نحوه پیگیری مساله قتل‌های زنجیره ای بود. بین وزارت اطلاعات و دادگاه نظامی اختلاف است و قرار شد پرونده توسط گروه جدیدی که توسط رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه انتخاب می‌شوند و به تایید رهبری می رسند بازبینی شود و وقتی به نتیجه مورد اطمینانی رسید به دادگاه داده شود. پخش نوارهای مصاحبه که تهیه شده هم موکول به بعد از اظهار نظر گروه جدید باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر