کد خبر: 171421
A
۲۴ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست کمک مالی به جهاداسلامی و تندروی مهدی نصیری در کیهان

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۲ آذر سال ۱۳۷۶، مقالات تند مهدی نصیری علیه سیدمحمد غرضی و بیژن نامدار زنگنه را روایت کرده است. همچنین درخواست کمک رهبر سازمان جهاد اسلامی فلسطین از ایران را بیان کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از  درخواست کمک مالی به جهاداسلامی و تندروی مهدی نصیری در کیهان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۲ آذر سال ۱۳۷۶، مقالات تند مهدی نصیری علیه  سیدمحمد غرضی و بیژن نامدار زنگنه را روایت کرده است. همچنین درخواست کمک رهبر سازمان جهاد اسلامی فلسطین از ایران را بیان کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران هاشمی رفسنجانی نوشته است:

ساعت شش بعد از نماز صبح برای کوهنوردی به دربند رفتیم‌. ساعت نه به خانه برگشتیم‌. عفت برای سفر قم از خانه بیرون رفته بود لباسهایم در اتاق بود کلید نداشتم با تلفن موبایل به عفت خبر دادند به خانه برگشت که در اتاق را باز کند ساعت ده به دفتر رسیدم.

آقایان عباس ملکی و مهدی نصیری مدیر ماهنامه صبح آمدند آقای نصیری برای نوشته های افراطی اش در مورد مدیران و مسائل کشور توضیحاتی داد و من نصیحتش کردم و گفتم از این کارهای بی ثمر و مضر انجام ندهد‌‌‌. گفتم برای رفع شبهه ها و سوالاتش از محسن توضیح بخواهد و به محسن گفتم کمکش کند. اخیرا مقالات تندی علیه آقایان سیدمحمد غرضی و بیژن نامدار زنگنه نوشته است.

دکتر رمضان برادر شهید فتحی شقاقی و رهبر سازمان جهاد اسلامی فلسطین آمد و از بالا رفتن محبوبیت جهاد در بین فلسطینی ها گزارش داد و گفت در سنجش افکار عمومی جدید توسط فتح، جهاد ۱۲ درصد، حماس ۲۰ درصد و فتح نیز ۳۰ درصد مقبول بوده اند. ضمن تشکر از کمک‌های ایران خواست که ایران کمکش را بیشتر کند.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر