کد خبر: 172472
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۷۳؛

هشدار سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

صفحه اول روزنامه سلام در ۲۹ سال قبل امروز چهارشنبه ۲۳ آذر سال ۱۳۷۳ تیترهای مهم اقتصادی بیشتری دارد. اول اینکه خبر از تقدیم لایحه بودجه ۹۵ هزار میلیارد ریالی سال ۷۴ به مجلس توسط رئیس جمهور هاشمی رفسنجانی را داده است. دوم اینکه به نقل از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده که گرانفروشان و محتکران کالاها نزدیک به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند و دهها فروشگاه در تهران طی هفته گذشته ۱۷ میلیون ریال جریمه شده اند.

هشدار سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه سلام در ۲۹ سال قبل امروز چهارشنبه ۲۳ آذر سال ۱۳۷۳ تیترهای مهم اقتصادی بیشتری دارد. اول اینکه خبر از تقدیم لایحه بودجه ۹۵ هزار میلیارد ریالی سال ۷۴ به مجلس  توسط رئیس جمهور هاشمی رفسنجانی را داده است. دوم اینکه به نقل از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده که گرانفروشان و محتکران کالاها نزدیک به ۵۰۰ میلیون ریال جریمه شدند و دهها فروشگاه در تهران طی هفته گذشته ۱۷ میلیون ریال جریمه شده اند.

IMG_20231214_075323_665

 اما نقل قولی از مرتضی محمدخان وزیر امور اقتصاد و دارایی تیتر یک امروز روزنامه سلام شده است. وی گفته است سیاست‌های اقتصادی دولت در برنامه دوم کنترلی خواهد بود و اینکه هدف اصلی خصوصی سازی در برنامه دوم، افزایش تولید و بهره وری است. وی همچنین پیش بینی کرده که در ۵ سال آینده سهم صنعت در تولید ناخالص ملی از ۱۴ به ۳۵ درصد برسد‌.

IMG_20231214_075324_030

اما یک خبر فرهنگی در این صفحه روزنامه قابل مشاهده است و اینکه دومین جشنواره مطبوعات از ۶ لغایت ۱۳ اردیبهشت سال آینده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

اما هشدار سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" است که متن آن‌ به شرح زیر می باشد؛

IMG_20231214_075323_760

سرویس خبر؛

رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا و خدمات نسبت به نحوه فروش و توزیع کالاهای اساسی واحدهای تولیدی وزارت دفاع هشدار داد.

رئیس سازمان بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا طی نامه ای خطاب به آقای فروزنده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد؛

اقلامی نظیر قند و شکر و روغن نباتی مشمول برنامه تنظیمی بازار بوده و فارغ از نوع مالکیت و مدیریت واحدهای تولید باید ضوابط مربوط به برنامه ریزی تولید‌، قیمت و توزیع اجرا شود.

این خبر که در هفته نامه - ناظر - نشریه سازمان بازرسی درج شده آمده است؛

متاسفانه برخی از واحدهای تحت پوشش آن وزارتخانه همکاری لازم را با این سازمان در مورد ارائه آمار و اطلاعات بعمل نمی آورند که سازمان نیز در اجرای وظایف قانونی خود ناگزیر به معرفی آنان به دادگاه تعزیرات است.

در این‌ نامه رئیس سازمان بازرسی اظهار امیدواری کرده است که وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بخشنامه ای، مراتب همکاری واحدهای تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کالاهای مشمول طرح وزارت دفاع را موجب شود.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر