کد خبر: 172677
A

نارضیاتی هاشمی رفسنجانی از صحبت‌های رهبری درباره احتمال ضربه از سوی آمریکا

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۵ آذر ۱۳۷۵ نارضایتی خود از صحبت‌های رهبری درباره احتمال ضربه از سوی آمریکا را روایت کرده است.

نارضیاتی هاشمی رفسنجانی از صحبت‌های رهبری درباره احتمال ضربه از سوی آمریکا

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۵ آذر ۱۳۷۵ نارضایتی خود از صحبت‌های رهبری درباره احتمال ضربه از سوی آمریکا را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

آقایان علی اکبر ولایتی وزیر خارجه، محمد فروزنده وزیر دفاع، محسن نوربخش رئیس کل بانک مرکزی، محمود واعظی معاون وزیر امور خارجه، مهدی صفری سفیر ایران در مسکو، کیانی و احمد وحیدی معاون لجستیک وزارت دفاع آمدند و درباره فرصت طلایی امکان استفاده از توانایی‌های روسیه برای دریافت تکنولوژی پیشرفته بحث شد و اینکه باید به دور از مقررات دست و پاگیر  و سیستم بوروکراتیک با تصمیم‌ها و ابزارهای ضربتی و با سرعت و اختیارات استثنایی اقدام کنیم. چند کار مهم را مشخص کردیم قرار شد از اختیارات رهبری استفاده شود. قبلا رهبری چنین پیشنهادی را داده اند.

آقای ولایتی ماند راجع به انتخابات ریاست جمهوری صحبت شد مایل است نامزد شود شرط دارد که اطمینان به ایشان داده شود که من و رهبری راضی هستیم و به نحوی اعلان شود که ترجیحی از این جهت بین نامزدها نیست.

شب میهمان رهبری بودم درباره احتمال ضربه هایی از سوی آمریکا صحبت شد که رهبری در صحبت‌های پریروز مطرح کرده اند و باعث اضطراب بعضی ها شده است. قرار شد راههای مقابله بررسی شود و هم اصل مقابله. البته دلیلی در دست نیست و نظرم اینست که بهتر بود رهبری مطرح نمی کردند. درباره انتخابات و خرید از روسیه و سفرم‌ به ترکیه وخاطرات دوران قبل از انقلاب و مسائل جاری دیگر مذاکره کردیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر