کد خبر: 172738
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اولین"اسب‌سورای"خود

هاشمی رفسنجانی شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۷۳ نوشت: پیش از ظهر به مانژ اسب سواری رفتیم. برای اولین بار مقداری اسب سواری کردم ابتدا چهارنعل دواندم توصیه این بود که در دفعات اول از یورتمه استفاده شود چون از سابقه الاغ سواری زیاد در دوران کودکی برخوردار بودم مشکل حفظ تعادل در حال سواری را نداشتم. شیرین و دلپذیر و ورزش خوب است.دکتر میلانی هم آمده بود و توصیه داشت هفته ای یکی دو بار بروم

روایت هاشمی رفسنجانی از اولین"اسب‌سورای"خود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۷۳ نوشت: پیش از ظهر به مانژ اسب سواری رفتیم. برای اولین بار مقداری اسب سواری کردم ابتدا چهارنعل دواندم توصیه این بود که در دفعات اول از یورتمه استفاده شود چون از سابقه الاغ سواری زیاد در دوران کودکی برخوردار بودم مشکل حفظ تعادل در حال سواری را نداشتم. شیرین و دلپذیر و ورزش خوب است.دکتر میلانی هم آمده بود و توصیه داشت هفته ای یکی دو بار بروم. خیلی عرق کردم عضلات بدن خسته و کوفته شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی نوشت: عصر محمد هاشمی رفسنجانی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور آمد گفتم‌ به هر یک از پاسدارانمان به مناسبت میلاد حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) دوهزار تومان عیدی داده شود. مقداری وقت را صرف اصلاح زندگی نامه ام کردم محسن پیگیری می کند ساعت هشت و نیم شب به خانه رسیدیم‌.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر