کد خبر: 172957
A
۲۸ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از گله‌مندی آیت‌الله خامنه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر برخورد نکردن با روشنفکران

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۸ آذر سال ۱۳۷۴ گله‌مندی آیت‌الله خامنه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل انجام ندادن اقدام مناسب در مبارزه با روشنفکران و مخالفت‌های دشمنان با ولایت فقیه را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از گله‌مندی آیت‌الله خامنه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی به خاطر برخورد نکردن با روشنفکران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۸ آذر سال ۱۳۷۴ گله‌مندی آیت‌الله خامنه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی به دلیل انجام ندادن اقدام مناسب در مبارزه با روشنفکران و مخالفت‌های دشمنان با ولایت فقیه را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

دیشب بچه ها جمع بودند آقای امینیان - باجناقم - که در بلژیک فرش فروشی دارد اینجا بود. سیاست جدید پیمان ارزی و تثبیت نرخ ارز را به نفع فرش ایران ارزیابی کرد‌. شایعه ارزان شدن فرش در ایران را قبول ندارد گفت قیمت‌ها مثل سابق است و در داخل ولی فرش زیادتر است و در خارج هم قیمت فرش ایران ۲۰ تا ۳۰ درصد اضافه شده و تجار، انبارها را با سود خوب فروخته اند. 

با اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی به ملاقات آیت الله خامنه ای رفتم در مذاکرات رسمی صحبت‌ها بر محور موفقیتها و آثار مثبت دور می زد ولی در مذاکرات خصوصی که قرار شد محرمانه بماند آیت الله خامنه ای از اینکه شورایعالی انقلاب فرهنگی اقدام جدی در موارد مبارزه با تهاجم فرهنگی و مخالفت‌های دشمنان با ولایت فقیه و موذی روشنفکران انجام نداده گله کردند و ضمن ستایش های مبالغه آمیز از اعضای مشخص خواستند که آنها باید فعالتر باشند. به خصوص که شورا منصوب رهبری و از این حوزه است. صلاح ندیدم که در این خصوص مباحثه شود و گفتند که بعدا خصوصی در این باره با من صحبت کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر