کد خبر: 173346
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارات ابراهیم رئیسی درباره پیدا نکردن ثروت های نامشروع در زمان ریاست بر سازمان بازرسی کل کشور

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲ دی ۱۳۷۶ خواسته ابراهیم رئیسی مبنی بر بحث درباره سیاست‌های کلی نظام در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خرید ملک توسط یاسر برای توسعه مزرعه پسته را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از اظهارات ابراهیم رئیسی درباره پیدا نکردن ثروت های نامشروع در زمان ریاست بر سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲ دی ۱۳۷۶ خواسته ابراهیم رئیسی مبنی بر بحث درباره سیاست‌های کلی نظام در مجمع تشخیص مصلحت نظام و خرید ملک توسط یاسر برای توسعه مزرعه پسته را روایت کرده است.

به گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

آقای ابراهیم رئیسی سازمان بازرسی کل کشور آمد. از نقش من در انقلاب تا امروز و حوادث جاری قدردانی کرد. گزارش وضع بازرسی کل را داد و از بی ثمر و بلکه مضر بودن مساله ثروت‌های بادآورده گفت، و اینکه تا امروز در دستگاه آنها به یک مورد مستند هم‌ نرسیده اند. گفت خودش به جای بادآورده کلمه نامشروع را به کار می برد چون تعبیر بادآورده، تفسیر شرعی و حقوقی ندارد. خواست که در مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سیاست کلی نظارت هم بحث شود چون بخاطر تعدد مراکز نظارتی و عدم قانونمندی، نحوه همکاری آنها دچار مشکل اند. از ضعف مدیریت دولت فعلی و رکود حاکم و مسائلی که منجر به تضعیف رهبری شده و ادامه دارد هم اظهار نگرانی و بلکه خطرناک خواند‌.

اخوی محمد آمد از احتمال کناره گیری دکتر حسن حبیبی از سمت معاونت اول رئیس جمهور را از قول خود دکتر گفت. بخاطر احساس خستگی و کم اثر بودن در دولت. 

ظهر یاسر آمد صحبت از خرید ملکی در اطراف ملک خودمان در البرز قم و یا دولت آباد قم برای توسعه مزرعه پسته شد. از من خواست که در قم مدرسه طلبگی جدیدی بسازم. 

عصر آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد. گزارش سفر به استانها برای سخنرانی را داد و از افکاری که در دانشجویان در مخالفت با ولایت فقیه و نظام و روحانیت رسوخ کرده است اظهار نگرانی کرد...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر