کد خبر: 173453
A
۲۹ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از حمله طلاب به آیت الله منتظری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳ دی سال ۱۳۷۳ نارضایتی از طلاب به آیت‌الله منتظری را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از  حمله طلاب به آیت الله منتظری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۳ دی سال ۱۳۷۳ نارضایتی  از طلاب به  آیت‌الله منتظری را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است:

بستگان آیت الله محمدعلی اراکی آمدند‌. پسران، نوه ها، داماد و رئیس دفتر بودند‌. از توجهات دولت در مدت مریضی و مراسم فوت و عزاداری تشکر کردند. کتاب‌های ایشان را آوردند برای ساخت اثری به نام ایشان صحبت شد.

عصر مصاحبه ای با صداوسیما داشتم حدود دو ساعت طول کشید. آقایان محمدجواد لاریجانی، غلامعلی حداد عادل و محمد نهاوندیان در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سوال می کردند.

شب شورایعالی امنیت ملی جلسه داشت اعتراضات جمعی از طلبه های قم به آقای منتظری مطرح بود به وزارت کشور و وزارت اطلاعات گفتم جلوی شلوغی را بگیرند. آقای فلاحیان وزیر اطلاعات خبر داد که آیت الله خامنه ای هم از این اقدام طلاب اظهار نارضایتی کرده اند. مساله اسرای عراقی در دستور بود که قرار شد بتدریج در مقابل گرفتن بعضی امتیازات آزاد شوند. در ارتباط با محاصره عراق از آقای علی شمخانی فرمانده نیروی دریایی نقل شد که آمریکایی ها با گرفتن رشوه به گشتی های نفتی متفرقه اجازه می دهند نفت از عراق ببرند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر