کد خبر: 173584
A

روایت هاشمی رفسنجانی از شکایت جنتی از وزارت کشور بابت تایید صلاحیت برخی از کاندیداها

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۴ دی ۱۳۷۸ شکایت آیت‌الله جنتی از وزارت کشور بابت تایید صلاحیت برخی از کاندیداها را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از شکایت جنتی از وزارت کشور بابت تایید صلاحیت برخی از کاندیداها

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۴ دی ۱۳۷۸ شکایت آیت‌الله جنتی از وزارت کشور بابت تایید صلاحیت برخی از کاندیداها را روایت کرده است.

بنابر گزارش دیده‌بان ایران، مرحوم هاشمی رفسنجانی نوشته است: 

عصر به دفتر رهبری رفتیم. جمع زیادی از مسئولان بودند قبل از جلسه در دفترشان با حضور آقایان سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور و سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس قوه قضائیه درباره وضع نامناسب اثبات ماه رمضان و اختلاف بر سر مساله  و ایجاد تردید در شبهای قدر و عید فطر مذاکره کردیم. قرار شد آیت الله خامنه ای فکری برای حل این مشکل مزمن بکنند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در ادامه خاطرات خود نوشت:...آقای جنتی از وزارت کشور شکایت نمود که بنا دارد بسیاری از نامزدهایی را که مطابق قانون عدم‌صلاحیت شان روشن است رد نکند برای اینکه بار شورای نگهبان را سنگین تر کند.  و گفت به رهبری و رئیس جمهور شکایت کرده ولی هنوز نتیجه ای نگرفته است. 

آقای قربانعلی دری نجف آبادی هم‌ ظهر امروز همین مشکل را گفت و استمداد کرد. 

آقای جنتی از هاشمی شاهرودی خواست که دادگاه‌های پیش بینی شده در قانون  را برای رسیدگی به جرم متخلف ها تأسیس کند ولی آقای هاشمی شاهرودی استقبال جدی بعمل نیاورد.

منبع: سایت دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر