کد خبر: 174531
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از احضار جن در حضور عبدالله نوری

هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۳ دی ۱۳۷۷، احضار جن در حضور عبدالله نوری و ناراحتی دری نجف آبادی از خاتمی درمورد پیشنهاد استعفا از وزارت اطلاعات را در پی قتل‌های زنجیره‌ای روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از احضار جن در حضور عبدالله نوری

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز  ۱۳ دی ۱۳۷۷، احضار جن در حضور عبدالله نوری و ناراحتی دری نجف آبادی از خاتمی درمورد پیشنهاد استعفا از وزارت اطلاعات را در پی قتل‌های زنجیره‌ای روایت کرده است

آقای سید کمال خرازی وزیر امور خارجه آمد توضیحی درباره تصادف و فوت مادر و مصدوم شدن برادرش و گزارشی از سفر به ژاپن و مذاکرات با اروپا داد. داستانی نقل کرد از احضار  جن توسط یک نفر دیگر که در معیت آقای عبدالله نوری نمایش داده است.

عصر آقای دری نجف آبادی وزیر اطلاعات آمد ناراحت است از اینکه آقای خاتمی پیشنهاد داده که وزیر اطلاعات به دنبال اعلان کشف قاتلان قتل‌های جدید استعفا بدهد. معتقد است آقای مصطفی موسوی(کاظمی) برای حل مشکل خودش به دروغ گفته است آقای دری مطلع بوده و یا موافقت کرده است. انتظار دارد که من و رهبری جلوی این ظلم‌ را بگیریم و معتقد است آقای خاتمی برای تسلط بر وزارت اطلاعات چنین استفاده ای از این جریان‌ می کند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ عصر به منزل رهبری رفتم درباره مسائل قتل‌های اخیر و محاکمه قاتلان و نحوه برخورد با وزیر اطلاعات مذاکره طولانی داشتیم تا مغرب پس از نماز و افطار ادامه دادیم. ایشان هم موافق نیستند که وزارت اطلاعات خطی باشد و یا آقای دری که با اصرار و خواهش وزارت را پذیرفته وجه المصالحه قرار گیرد و در عین حال مایل نیستند آقای خاتمی را هم برنجانند‌. 

درباره دادگاه شهردار تهران هم‌ صحبت شد ایشان به خاطر نمی آورند که قول جزمی داده اند که عفو می کنند ولی امکان‌ عفو را هم نفی نمی کنند...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر