کد خبر: 177526
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست ری شهری و ابراهیم امینی برای برخورد با مطبوعات

هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش در دفترچه خاطرات خود نوشت: آقایان ابراهیم امینی و محمد محمدی ری شهری آمدند. از اوضاع کشور تا حد احساس خطر اظهار نگرانی کردند و برای علاج، راهکار را به عهده رهبری می‌دانند و از هرج و مرج مطبوعات و تفرقه افکنی آن‌ها انتقاد داشتند و گفتند آقای سیدمحمد خاتمی که دامن زده است باید آرام کند.

روایت هاشمی رفسنجانی از درخواست ری شهری و ابراهیم امینی برای برخورد با مطبوعات

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۵ سال پیش و در چنین روزی معادل یکشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۷۷ در دفترچه خاطرات خود نوشت:

آقایان ابراهیم امینی و محمد محمدی ری شهری آمدند. از اوضاع کشور تا حد احساس خطر اظهار نگرانی کردند و برای علاج، راهکار را به عهده رهبری می‌دانند و از هرج و مرج مطبوعات و تفرقه افکنی آن‌ها انتقاد داشتند و گفتند آقای سیدمحمد خاتمی که دامن زده است باید آرام کند. 

آقای ری شهری به اظهارات روح الله حسینیان در مصاحبه با برنامه چراغ سیما انتقاد داشت و گفت تند بوده است. گفت در بعضی از محافل در مورد پیشنهاد مناسب به رهبری اظهار تردید می‌شود و پیشنهاد داشتند که رهبری در مورد کارهای مهم خود گروه مشاور جدی داشته باشد. 

به دفتر رهبری رفتم. ساعتی درباره اختلافات اخیر بر سر رد صلاحیت‌ها صحبت کردیم‌.

آیت الله خامنه‌ای از آقایان خاتمی و ناطق نوری خواسته‌اند که سریعا اقدام به حل اختلاف کنند وگرنه خودشان اقدام خواهند کرد و بر این اساس امروز جلسه‌ای بوده که توافق شده کمیته‌ای مامور رفع ابهامات و اختلافات شود. درباره وزارت اطلاعات هم صحبت کردیم و درباره گران شدن ارزها و تضعیف ریال و خطرات آن و ضرورت اقدامی برای جلوگیری از آن صحبت شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر