کد خبر: 179319
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۵۴؛

سیگار وینستون ایرانی به بازار می‌آید/ هر بسته ۲۰ تایی ۳۷ ریال

صفحه اول روزنامه اطلاعات ۴۶ سال قبل امروز به رای دادگاه نظامی درباره با کشف و سوءاستفاده از ۴۴ اتومبیل وارداتی و خبر داغ دیگر هم اشاره دارد.

سیگار وینستون ایرانی به بازار می‌آید/  هر بسته ۲۰ تایی ۳۷ ریال

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ صفحه اول روزنامه اطلاعات ۴۶ سال قبل امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۵۴ را مشاهده می کنید که در ۲۸ صفحه و به قیمت ۱۰ ریال منتشر شده بود‌. تیتر اول و بزرگ روزنامه اختصاص دارد به رای دادگاه نظامی در رابطه با کشف و سوءاستفاده از ۴۴ اتومبیل وارداتی و خبر داغ دیگر هم اشاره دارد به بارش برف سنگین در گیلان و مازندران. بطوریکه در شهر رشت ارتفاع برف به ۷۰ سانتی متر رسیده بود و این برف سنگین موجب تعطیلی مدارس و اختلال در شبکه آب، برق و تلفن تعدادی از شهرهای شمال هم شده بود.

اما یک خبر  در صفحه چهارم روزنامه منتشر شده بود که در نوع خود برای سیگاریها جالب بود: سیگار وینستون ایرانی پنجشنبه به بازار می آید. در متن کامل این خبر نوشته شده؛

سیگار وینستون ایرانی از روز پنجشنبه آینده به بازار عرضه می شود و قیمت هر بسته ۲۰ عدد آن ۳۷ ریال است. تولید و بهره برداری از ماشینهای ساخت وینستون در دخانیات از اوایل هفته گذشته آغاز شد و هم اکنون مقداری از تولیدات ماشینهای ساخت سیگار وینستون برای عرضه آماده شده است. 

IMG_20220216_094143_824

مهندس دیلمقانی مدیرعامل دخانیات امروز ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بهره برداری از کارخانه سیگار وینستون تهران آغاز شده است ولی چون فرآورده های تولیدی برای آمادگی مصرف باید مدتی در انبار نگهداری و سپس به بازار عرضه شود بهمین جهت از پنجشنبه این هفته سیگارهای وینستون ساخت ایران در بازارهای داخلی کشور توزیع میشود.

IMG_20220216_094139_830

وی گفت؛ در ماه اول بهره برداری از کارخانه سیگار وینستون ۵۰ میلیون عدد سیگار تولید میشود و بر اساس برنامه های در دست اجرای دخانیات ایران، تولید سیگار وینستون ایرانی تا ۶ ماه دیگر به ۳۰۰ میلیون عدد خواهد رسید.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر