کد خبر: 180044
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۴ اسفند ۱۳۵۸؛

محمدعلی رجایی وزیر آموزش و پرورش: در مورد تعطیلات نوروزی مدارس، شورای انقلاب تصمیم می گیرد

هر کس بعنوان طرفدار انقلاب به کسی حمله کند ضد انقلاب است و بنام فرمانده کل قوا به متحصنین زندان اوین امر میکنم آنجا را تخلیه کنند. این جملات منسوب به بنی صدر تیتر یک کیهان روز شنبه ۴ اسفند سال ۱۳۵۸ است. بنی صدر همچنین نیروهای انتظامی و پاسداران را از سمت گیری به سود گروه‌ها بر حذر داشت. کیهان در شماره امروز خود فرم واگذاری خانه های خالی به دولت را منتشر کرده و از آخرین مهلت برای واگذاری خانه های خالی نوشته است. انفجار بمب در خرمشهر ۷ نفر را کشته و از آخرین اخبار انتخابات مجلس هم اینکه تاکنون ۱۹۰۰ نفر نامزد نمایندگی مجلس شورای ملی شده اند.

محمدعلی رجایی وزیر آموزش و پرورش: در مورد تعطیلات نوروزی مدارس، شورای انقلاب تصمیم می گیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هر کس بعنوان طرفدار انقلاب به کسی حمله کند ضد انقلاب است و بنام فرمانده کل قوا به متحصنین زندان اوین امر میکنم آنجا را تخلیه کنند. این جملات منسوب به بنی صدر تیتر یک کیهان روز شنبه ۴ اسفند سال ۱۳۵۸ است. بنی صدر همچنین نیروهای انتظامی و پاسداران را از سمت گیری به سود گروه‌ها بر حذر داشت.

کیهان در شماره امروز خود فرم واگذاری خانه های خالی به دولت را منتشر کرده و از آخرین مهلت برای واگذاری خانه های خالی نوشته است. انفجار بمب در خرمشهر ۷ نفر را کشته و از آخرین اخبار انتخابات مجلس هم اینکه تاکنون ۱۹۰۰ نفر نامزد نمایندگی مجلس شورای ملی شده اند. این روزنامه همچنین با چاپ تصویری از درگیری‌های گروه‌های مخالف با مجاهدین خلق خبر داده که دهها مجروح برجای گذاشته است. این حوادث علاوه بر تهران در شهرستان‌ها نیز رخ داده است. کیهان همچنین نوشته که در اولین روز اجرای طرح بسیج ملی رئیس جمهور با اتوبوس به محل کارش رفت.

اما سخنان محمدعلی رجایی وزیر آموزش و پرورش در مورد اینکه برای تعطیلات نوروزی مدارس شورای انقلاب تصمیم می گیرد سوژه امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" ماست که متن خبر به شرح زیر می باشد؛

IMG_20240223_102555_674

بدنبال اعتراض گروهی از دانش آموزان به کاهش تعطیلات فروردین و تعطیل کلاسهای درس، محمدعلی رجایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد در مورد تعطیلات نوروزی شورای انقلاب باید تصمیم بگیرد و هر وقت شورای انقلاب تصمیم خود را در این مورد تغییر دهد من هم بعنوان عضوی از دولت تابع این تصمیم خواهم بود

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که من به همه بچه ها حق می دهم که اعتراض بکنند ولی برای بیان این اعتراض از طریق تعطیل کردن کلاسهای درس صحه نمی گذارم زیرا می‌توان این اعتراض را در خارج از ساعات درس هم بیان کرد.

IMG_20240223_102555_225

وی اضافه کرد برای هر چیزی نباید کلاس درس را تعطیل کرد و در عین حال به هر چیزی هم نباید  تن داد. ما باید با هر مساله ای از نظر اجتماعی برخورد درست داشته باشیم و من از دانش آموزان مصرا میخواهم که هشیار باشند و بدانند که با تمام وجود آماده ام تا اعتراضات آنها را گوش بدهم ولی همانطور که گفتم در مورد این موضوع  تصمیم‌ گیرنده شورای انقلاب است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر