کد خبر: 180091
A
۲۴ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های عبدالله نوری درباره دوره زندانی شدن خود و تلاش برای عفو کدیور

هاشمی رفسنجانی ۲۴ سال پیش در چنین روزی به صحبت های عبدالله نوری درباره دوره زندان خود در اوین به همراه محسن کدیور پرداخته است

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های عبدالله نوری درباره دوره زندانی شدن خود و تلاش برای عفو کدیور

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات چهارشنبه، ۴ اسفند ۱۳۷۸ نوشت: ...دکتر حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی آمد راجع به شرایط انتخابات مجلس ششم و احتمالات آینده و راه حل مشکلات ناشی از نتایج انتخابات و وضع مجلس آینده مذاکره کردیم تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی رفسنجانی نوشت: نزدیک به تمام آرای تهران من خوانده شده من ردیف ۲۸ هستم.

آقای عبدالله نوری آمد از زندان اوین سه روز مرخصی گرفته است همان زندان که من سال ۵۴ تا ۵۷ بودم وضع زندگی اش از زندان را گفت با ۱۴ روحانی دیگر هستند با آقای محسن کدیور و تاجیک هم غذا هستند.

آقای شیخ علی تهرانی را اخیرا به آنجا منتقل کرده اند و گفت مرتبا به نظام و رهبری بد می گوید و مواضع اش مثل زمانی است که در عراق بوده. اصرار دارد که حکمش خلاف قانون است و انتظار دارد که نقض شود.

پیشنهاد داشت که آقای کدیور عفو شود چون چند ماهی بیشتر به آزادی اش نمانده است. معتقد است بخش مهمی از آرای جناح چپ به خاطر خود اوست که در اثر محاکمه و بازداشت و انتشار دفاعیاتش به وجود آمده و زندانی بودن او به ضرر نظام است. گفت قصدش از پیشنهاد ملاقات با رهبری توضیح این مطلب بود نه حل مشکل خود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر