کد خبر: 180252
A
۲۵ سال پیش در چنین روزی؛

هاشمی رفسنجانی: آیت الله مشکینی گفت، مراجع نظر خوبی به مجلس خبرگان ندارند

هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه، ۶ اسفند ۱۳۷۷ نوشت: به دفترم رفتم و کارهای مانده را انجام دادم. به دفتر رهبری رفتم همراه آیت الله خامنه ای رفتیم به جلسه ای که خبرگان جمع شده بودند‌‌. آقای علی مشکینی صحبت کوتاهی کردند و رهبری صحبت مفصلی نمودند‌ درباره استحکام انقلاب بشرط اینکه ما شکر نعمت انقلاب را در عمل داشته باشیم.

هاشمی رفسنجانی: آیت الله مشکینی گفت، مراجع نظر خوبی به مجلس خبرگان ندارند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات پنجشنبه، ۶ اسفند ۱۳۷۷ نوشت: به دفترم رفتم و کارهای مانده را انجام دادم. به دفتر رهبری رفتم همراه آیت الله خامنه ای رفتیم به جلسه ای که خبرگان جمع شده بودند‌‌. آقای علی مشکینی صحبت کوتاهی کردند و رهبری صحبت مفصلی نمودند‌ درباره استحکام انقلاب بشرط اینکه ما شکر نعمت انقلاب را در عمل داشته باشیم.

به دفتر آقای خاتمی رئیس جمهور رفتیم آقای مشکینی صحبت کوتاهی کردند و آقای خاتمی گزارشی از وضع کشور دادند و پذیرفتند که از آثار دوره سازندگی بهره می گیرند.

هاشمی رفسنجانی در ادامه خاطرات ۲۵ سال پیش خود نوشت: بعد از شام به خانه آمدم عفت نبود سه روز خاطرات را نوشتم و اخبار را از روی کامپیوتر خواندم. به طرف ستاد تبلیغات انتخابات کارگزاران سازندگی تیراندازی شده‌.

در مراسم افتتاحیه اجلاس مجلس خبرگان از مراجع قم دعوت شده بود فقط آیت الله نوری همدانی شرکت کردند آقای مشکینی به من گفت مراجع نظر خوبی به مجلس خبرگان ندارند...

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر