کد خبر: 180690
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از پرواز میرسلیم تا ارتفاع ۳۵ هزار پا برای رصد هلال ماه شوال

هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی در خاطرات خود نوشت: برای افطار به خانه آمدم. آقای حسین مرعشی اطلاع داد که آقای مصطفی میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع ۳۵ هزار پا هم رفته است ولی هلال ماه شوال را ندیده است!!

روایت هاشمی رفسنجانی از پرواز میرسلیم تا ارتفاع ۳۵ هزار پا برای رصد هلال ماه شوال

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی ۲۹ سال پیش در چنین روزی(۱۰ اسفند سال ۱۳۷۳) در خاطرات خود نوشت:

بعد از نماز صبح آقای محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران تلفنی اطلاع داد که حوادثی در عراق است که حضورا باید بگویند. ساعت نه و نیم آقایان محمدباقر ذوالقدر و عزیز جعفری آمدند و گفتند آمریکایی ها به فکر اجرای طرح اسقاط نظام عراق هستند و نکاتی از طرح که از طریق جلال طالبانی و احمد چلبی بدست آورده بودند توضیح دادند و اظهار اطمینان کردند که مساله جدی است. درباره وضع و کیفیت برخورد ایران نظر خواستند گفتم در دبیر خانه شورایعالی امنیت ملی موضوع بررسی شود و پیشنهادها را بیاورند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در ادامه خاطرات ۱۰ اسفندسال ۷۳ خود نوشت:  آقای سیدحسین موسویان سفیرمان در آلمان آمد گزارش نتایج مذاکرات با شرکت‌های مهم آلمانی و گرفتن میلیاردها مارک اعتبار برای طرح‌های برنامه دوم را داد و برای هزینه های اضافی استمداد کرد و قرائنی بر جعل اسکناس توسط دشمنان ارائه داد.

برای افطار به خانه آمدم. آقای حسین مرعشی اطلاع داد که آقای مصطفی میرسلیم با هواپیمایی تا ارتفاع ۳۵ هزار پا هم رفته است ولی هلال ماه شوال را ندیده است!!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر