کد خبر: 181446
A
۲۹ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از تبلیغات غیرمستقیم کیهان برای خلع سلاح مخالفان

۲۹ سال پیش در چنین روزی هاشمی رفسنجانی نوشت: آقای حسین شریعتمداری مدیر موسسه کیهان آمد به تعبیر خودش عرض مراتب ایمان و اعتقاد و اخلاص به سیاست‌های من و دولت را نمود‌ و برای توجیه بعضی از مخالف خوانی‌های کیهان توضیحاتی داد که با فن تبلیغ غیرمستقیم می‌خواهند مخالفان را خلع سلاح کنند‌ و سرانجام برای مشکلات کیهان کمک خواست، تذکراتی دادم.

روایت هاشمی رفسنجانی از تبلیغات غیرمستقیم کیهان برای خلع سلاح مخالفان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  هاشمی رفسنجانی سه شنبه، ۱۶ اسفند ۱۳۷۳ در خاطرات خود نوشت:آقای حسین شریعتمداری مدیر موسسه کیهان آمد به تعبیر خودش عرض مراتب ایمان و اعتقاد و اخلاص به سیاست‌های من و دولت را نمود‌ و برای توجیه بعضی از مخالف خوانی‌های کیهان توضیحاتی داد که با فن تبلیغ غیرمستقیم می‌خواهند مخالفان را خلع سلاح کنند‌ و سرانجام برای مشکلات کیهان کمک خواست، تذکراتی دادم.

مدیر عامل منطقه آزاد قشم آمدند برای کارهای انجام شده در قشم و برنامه‌های آینده توضیحات دادند و برای همکاری بهتر وزرا استمداد کردند. در مورد قاچاق کالا صحبت کردیم قرار شد مانع ورود و خروج کالای قاچاق به و از جزیره قشم شوند.

آقای بشارتی وزیر کشور آمد توضیحاتی در مورد قاچاق کالا داد و خواست که مبارزه با قاچاق را به دیگران محول نکنیم. در عین حال اظهار اطاعت کرد به هر تصمیم که بگیرم و برای تقویت نیروهای مبارز با قاچاق کالا استمداد کرد و بر تداوم سیاست‌ها تاکید نمود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر