کد خبر: 181702
A
روزنامه‌گردی دیده‌بان تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۵۸؛

ماجرای اعدام ۴ عضو گروه فرقان/ مصطفی میرسلیم: روحیه اسلامی در شهربانی ایجاد خواهد شد

صفحه اول روزنامه بامداد امروز در روز ۱۸ اسفند سال ۱۳۵۸ پیش روی شماست.نماینده شورای انقلاب امروز برای تحویل گروگان‌ها به لانه جاسوسی آمریکا می رود.

ماجرای اعدام ۴ عضو گروه فرقان/ مصطفی میرسلیم: روحیه اسلامی در شهربانی ایجاد خواهد شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه ۱۶ صفحه ای بامداد امروز در روز شنبه ۱۸ اسفند سال ۱۳۵۸ پیش روی شماست.نماینده شورای انقلاب امروز برای تحویل گروگانها به لانه جاسوسی آمریکا می رود. این جمله تیتر یک امروز روزنامه است که گویا این درخواست به دنبال پیشنهاد دانشجویان مسلمان پیرو خط امام اعلام شده است. همچنین توسط این دانشجویان، اسناد تازه ای درباره بعضی از گروههای سیاسی با امپریالیسم آمریکا منتشر شده است. همچنین از سوی شورای همبستگی زنان، مراسم ویژه روز جهانی زن امروز در دانشگاه تهران برگزار می شود.

لغو میتینگ انتخاباتی دیروز حزب توده ایران، اعدام ۴ عضو گروه فرقان، مجروحیت گروهی از شرکت کنندگان در میتینگ انتخاباتی سازمان چریک‌های فدایی خلق و راهپیمایی شکر گذاری برای سلامتی امام از دیگر تیترهای شاخص این جریده هستند‌. روحیه اسلامی در شهربانی ایجاد خواهد شد. این تیتر به نقل از مصطفی میرسلیم سرپرست جدید شهربانی در گفتگو با بامداد بیان شده است که متن کامل خبر فوق به شرح زیر است؛

در پی استعفای تیمسار مصطفائی رئیس شهربانی جمهوری اسلامی ایران از سوی حجت الاسلام مهدوی کنی سرپرست وزارت کشور، آقای مصطفی میرسلیم معاون سیاسی و اجتماعی وزارت کشور با حفظ سمت به سرپرستی شهربانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. 

میرسلیم سرپرست شهربانی جمهوری اسلامی ایران دیشب طی گفتگویی با بامداد در زمینه مسائل شهربانی جمهوری اسلامی و همچنین برنامه هایی که در این سازمان پیاده خواهد شد گفت:

فعلا هنوز در شهربانی مستقر نشده ام ولی آنطور که بعد از انقلاب میشود در مورد این سازمان نظر داد اینست که روحیه پرسنل شهربانی جمهوری اسلامی ایران با توجه به ماموریتهایی که در زمان طاغوت بعهده شان گذاشته شده بود بسیار ضعیف باقی مانده است و این در مقایسه با روحیه نظامی بدون پرسنل یک سازمان انتظامی قابل قبول نیست و باید پرسنل شهربانی هر چه زودتر خود را از قالب روحیه فعلی خود بیرون کشند و این در آینده نزدیک باید به روحیه اسلامی بدل شود تا پرسنل این سازمان بتوانند شخصیتی در خور جامعه اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی در ایران را داشته باشند. ضمنا وسایل و تجهیزات این سازمان پلیسی از نواقصی برخوردار است که موجب این شده است تا قادر به اجرای کارهای لازم انتظامی نباشند.

 

IMG_20240308_195259_924 

البته در رابطه با آثار انقلاب در ظرف یکسال اخیر مسایلی در این سازمان مطرح شده است که باید برای از بین بردن و خنثی کردن آن، راه حلهای اساسی و سریعی پیدا کرد تا این مرکز انتظامی بتواند آنطور که باید و شاید از وظایف خطیرش یعنی همان حفظ و حراست امنیت مردم این سرزمین را کسب کرده و عملا کارآیی خود را نشان دهد.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر