کد خبر: 182305
A
۲۶ سال پیش چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از گله خاتمی از سخت‌گیری آیت‌الله خامنه‌ای در مسئله مذاکره با آمریکا

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۳ اسفند ۱۳۷۶، گله سید محمد خاتمی از سخت‌گیری آیت‌الله خامنه‌ای در مسئله مذاکره با آمریکا را روایت کرده است.

روایت هاشمی رفسنجانی از گله خاتمی از سخت‌گیری آیت‌الله خامنه‌ای در مسئله مذاکره با آمریکا

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۲۳ اسفند ۱۳۷۶، گله سید محمد خاتمی از سخت‌گیری آیت‌الله خامنه‌ای در مسئله مذاکره با آمریکا را روایت کرده است.

تا ساعت ده صبح کارها را انجام دادم. آقای سیف الله داد معاون سینمایی وزارت ارشاد آمد از خدمات گذشته دولت سازندگی به سینماگران قدردانی کرد. بخصوص از دو بار اسم بردن فیلم بازمانده خودش در نماز جمعه تهران که بخاطر مساله فلسطین مطرح کردم. 

آقای محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آمد از رشد اختلافات و تضعیف موقعیت ولایت فقیه با ایجاد شبهه های زیاد اظهار نگرانی کرد.

شب در جلسه سران سه قوه در دفتر آقای محمد یزدی رئیس قوه قضائیه شرکت کردم. آقای یزدی گزارش مذاکره با رهبری را داد که منجر به کسب اجازه برای محاکمه یا بازداشت شهردار تهران شده است‌. پیشنهاد کرد که رئیس جمهور شهردار را عوض کند که محاکمه باعث تضعیف موقعیت مقام شهرداری نشود که نپذیرفتم و گفتیم مصلحت نیست و ممکن است باعث تشدید اختلاف شود با توجه به اینکه ظاهرا جرمی در کار نیست و نهایتا تبرئه خواهد شد. 

در راه خانه آقای خاتمی به ماشین من آمد و گفت به رهبری پیشنهاد داده که اجازه بدهند در مساله مبارزه با مواد مخدر با آمریکا مذاکره و تبادل اطلاعات بشود ایشان نپذیرفته اند‌‌. از سخت گیری رهبری گله داشت پیشنهاد داشت دسته جمعی با ایشان مذاکره کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر