کد خبر: 182458
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۵۸؛

۱۰هزار گود نشین جنوب تهران در خانه های مصادره شده شمال تهران ساکن شدند/ امسال ماهی شب عید توزیع نمی شود

آخرین نتایج انتخابات. این تیتری است که کیهان ۱۲ صفحه ای روز شنبه ۲۵ اسفند سال ۱۳۵۸ برای خود انتخاب کرده است. بنی صدر هم گفته، اینکه هیچ تقلبی صورت نگرفته، الان نمی‌توان گفت. در سقز، بانه و مریوان برخلاف اعلام وزارت کشور انتخابات برگزار شد و خلخالی از قم و محمد منتظری از نجف آباد هم وارد این مجلس شدند. کیهان در تیتری دیگر اعلام کرده است که ۱۰ هزار گودنشین در شمال شهر اسکان یافتند و اسکان آنها در خانه های خالی شمال شهر ادامه دارد. اکثر این خانه ها متعلق به عوامل رژیم گذشته و اشخاص فراری از ایران است.

 ۱۰هزار گود نشین جنوب تهران در خانه های مصادره شده شمال تهران ساکن شدند/ امسال ماهی شب عید توزیع نمی شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آخرین نتایج انتخابات. این تیتری است که کیهان ۱۲ صفحه ای روز شنبه ۲۵ اسفند سال ۱۳۵۸ برای خود انتخاب کرده است. رئیس جمهور بنی صدر هم گفته، اینکه هیچ تقلبی صورت نگرفته، الان نمی‌توان گفت. در سقز، بانه و مریوان برخلاف اعلام وزارت کشور انتخابات برگزار شد و خلخالی از قم و محمد منتظری از نجف آباد هم وارد این مجلس شدند.

کیهان در تیتری دیگر اعلام کرده است که ۱۰ هزار گودنشین در شمال شهر اسکان یافتند و اسکان آنها در خانه های خالی شمال شهر ادامه دارد. اکثر این خانه ها متعلق به عوامل رژیم گذشته و اشخاص فراری از ایران است. این روزنامه همچنین از آزادی ۴۸ دانشجوی ایرانی مقیم آمریکا از زندان نوشته و از قول آیت الله اشراقی آورده است امام بزودی به قم بر می گردد. خبر مهم دیگر این جریده عصرگاهی به بستری شدن شاه مخلوع در بیمارستان تحت حفاظت شدید امنیتی اختصاص دارد. به دفتر مرکزی روزنامه بامداد هم حمله شده و دکتر باهنر هم اعلام کرده است که نخست وزیر و هیات دولت  اول خرداد معرفی می‌شوند و مجلس هم از اواخر  فروردین کار خود را آغاز خواهد کرد. 

IMG_20240315_085301_927

شیلات امسال ماهی توزیع نمی کند. این خبری است از این روزنامه که برای  شماره امروز " روزنامه گردی دیدبان تاریخ" انتخاب کرده ایم که متن آن به شرح زیر می باشد؛

شیلات امسال ماهی شب عید توزیع نمی کند به همین علت قیمت ماهی سفید و سایر انواع ماهی در بازار رو به افزایش گذاشته است. در حال حاضر  ماهی سفید هر کیلو بین ۹۰۰ الی ۱۱۰۰‌ ریال است.

یکی از اعضای هیات مدیره شیلات به خبرنگار اقتصادی ما گفت، از روزی که صید ماهی برای مستضعفان بدستور امام آزاد شد عده ای متاسفانه از این فرصت سوءاستفاده کردند و با قایقهای موتوری و وسایلی که در اختیار داشتند اقدام به صید بی رویه ماهی کردند و عده ای که قبلا به هیچ وجه حرفه صیادی نداشتند به دریا رو آوردند و دست به صید ماهی زدند. اینها در واقع مستکبران هستند که به جای مستضعفان از این فرصت سودجویی می کنند بطوریکه بعضی از اینها قایقهایی به کار انداخته اند که قیمت آنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است و اینها نمی توانند مستضعف باشند.

IMG_20240315_085301_892

وی وفزود؛ اخیرا تورهای تراکتوری به مقدار کمی ماهی صید کرده است که بدستور وزارت کشاورزی قرار است در اختیار نهادهای انقلابی قرار گیرد چون شیلات بطور کلی ماهی در اختیار ندارد ناچارا اقدام به وارد کردن ماهی پرورشی از کشورهای خارج شده است البته چون فصل صید نبود عملا این اقدامات نیز با مشکلاتی روبرو شده است.

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر