کد خبر: 182921
A
۳۲ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از عید سال ۷۲

هاشمی رفسنجانی، ۳۲ سال پیش در چنین روزی؛یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۷۲ نوشت: در خانه بودم و بیشتر تنها. موقع صبحانه عباس از نوق آمد مقداری نان خشک و تخم مرغ آورده بود خبر سلامتی حاجیه والده را آورد.

روایت هاشمی رفسنجانی از عید سال ۷۲

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، ۳۲ سال پیش در چنین روزی؛یکشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۷۲ نوشت: در خانه بودم و بیشتر تنها. موقع صبحانه عباس از نوق آمد مقداری نان خشک و تخم مرغ آورده بود خبر سلامتی حاجیه والده را آورد. اجازه گرفت منزل نوق را برای حاجیه بی بی آماده کنند. از خوبی مدرسه و بهداری و امور دیگر سه قریه گفت. پنج هزار تومان عیدی به او دادم چند جعبه گز که دیشب آقای محمدحسن رحیمیان آورده بود به خودش و برای والده دادم.

مهدی و فرشته نزدیک ظهر آمدند ولی برای ناهار نماندند تنها خوردم. عصر عفت و محسن و فائزه و فاطی با بچه هایشان از گنبد برگشتند منزل شلوغ شد و رونق گرفت. فاطی سفره هفت سین را چید سین کم داشتیم کاظم رفت خرید و آورد. به همشیره فاطمه تلفن زدیم که با ما به کیش بیاید. معلوم‌ شد چهارشنبه عازم مشهدند. شب تا ساعت تحویل ۱۱ و ۵۸ دقیقه بیدار ماندیم بعد از سال تحویل عیدی‌ ها بین اعضای خانواده رد و بدل شد من‌ به همه هزار تومان دادم و بقیه کمتر از من.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر