کد خبر: 142301
A

ببینید: توضیحات کرباسچی درباره نحوه دستگیری الهه محمدی خبرنگار هم‌میهن +فیلم

مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن می‎‌گوید: بعد از ماجرای سوءتفاهم و دستگیری خانم محمدی، من چندین بار از مسئولین امنیتی سوال کردم که جریان چیست؟ به من اطمینان دادند این قضیه ربطی به روزنامه و گزارش و خبر ندارد و صرفا می‌خواهند تحقیق کنند.

ببینید: توضیحات کرباسچی درباره نحوه دستگیری الهه محمدی خبرنگار هم‌میهن +فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ غلامحسین کرباسچی درباره بازداشت خبرنگار هم‌میهن گفت: الهه محمدی از طرف روزنامه ماموریت تهیه گزارش از مراسم خاکسپاری داشت

وی تأکید کرد: مسئله پیش آمده برای خانم محمدی به دلیل کاری است که از طرف روزنامه مامور به انجام بوده و من برای اینکه اخبار کذب منتشر نشود، تاکید داشتم که در محل از خود خانواده مهسا امینی تحقیق شود.حضور خبرنگار در صحنه‌ای که حساسیت وجود دارد حرفه‌ای ترین کاری است که یک روزنامه و به تبع آن یک خبرنگار باید انجام دهد و ایشان از طرف روزنامه ماموریت گرفت.

وی گفت: ایشان فایل صوتی گزارش را کامل تحویل روزنامه دادند و مواردی در گزارش بود که لازم نبود در آن مقطع ذکر شود و ما اعلام کردیم می‌توانیم در اختیار دستگاه‌های قضایی بگذاریم. بعد از ماجرای سوءتفاهم و دستگیری خانم محمدی، من چندین بار از مسئولین امنیتی سوال کردم که جریان چیست؟ به من اطمینان دادند این قضیه ربطی به روزنامه و گزارش و خبر ندارد و صرفا می‌خواهند تحقیق کنند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر