کد خبر: 111068
A

افشاگری احمدی نژاد: اخوان المسلمین با حمایت جمهوری اسلامی در مصر روی کار آمد/ محمد مُرسی با دوپینگ ایران در انتخابات برنده شد+FILM

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران به حضور ایران در انتخابات مصر اشاره و در افشاگری تازه درباره دوره مسئولیت خود خبر داد که محمد مرسی نخست وزیر پیشین این کشور و گروهک اسلامگرای اخوان المسلمین با حمایت و دوپینگ جمهوری اسلامی در انتخابات موفق به کسب قدرت شده است.

افشاگری احمدی نژاد: اخوان المسلمین با حمایت جمهوری اسلامی در مصر روی کار آمد/ محمد مُرسی با دوپینگ ایران در انتخابات برنده شد+FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران در یک گفت و گوی اینترنتی در فضای مجازی با علی علیزاده به حضور ایران در انتخابات مصر اشاره و در افشاگری تازه درباره دوره مسئولیت خود خبر داد که محمد مرسی نخست وزیر پیشین این کشور و گروهک اسلامگرای اخوان المسلمین با حمایت و دوپینگ جمهوری اسلامی در انتخابات موفق به کسب قدرت شده است.

احمدی نژاد  گفت: محمد مرسی با حمایت کدام کشور روی کار آمد؟! خودش هم می دانست از سوی ایران حمایت شده است محمد مرسی با کمک جمهوری اسلامی در مصر به قدرت رسید. مقامات ما اخوان المسلمین را قبول داشته و حمایت کردند. 

من با حمایت و  پشتیبانی از آقای مرسی مخالف بودم. دلایل خودم را هم داشتم، ضمن اینکه میگفتم چه دلیلی دارد ما از یک کاندیدا در مصر حمایت کنیم؟ اجازه بدهیم مردم خودشان انتخاب کنند. اما جمعی در کشور ما جمعی بودند که اصرار داشتند که حتما برویم از آقای مرسی حمایت کنیم  و  رفتند برخلاف نظر من حمایت کردند.

رئیس دولت نهم و دهم خاطر نشان کرد: اخوان المسلمین با دوپینگ ایران روی کار آمد ولی جلوی ایران ایستاد. ممکن است دیگر کشورها هم به نفع اخوان دوپینگ کرده باشند اما دوپینگ ایران در انتخابات در روی کار آمدن مرسی در مصر موثر بود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر