کد خبر: 79270
A

کرونا در اصفهان و همدان هم مشاهده شد

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در نشست خبری ستاد پیشگیری و مراقبت از کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت:تاکنون در مجموع 12 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در کشور جان باخته اند. وی از ابتلای 18 نفر دیگر به کرونا در کشور خبر دادو گفت: یک نفر در استان همدان، 8 نفر در قم، دو نفر در استان مرکزی ، سه نفر در تهران، دو نفر در اصفهان و دو نفر در گیلان به کرونا مبتلا شده اند. رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: در مجموع تاکنون 64 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کرونا در اصفهان و همدان هم مشاهده شد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در نشست خبری ستاد پیشگیری و مراقبت از کرونا با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت:تاکنون در مجموع 12 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در کشور جان باخته اند.

وی از ابتلای 18 نفر دیگر به کرونا در کشور خبر دادو گفت: یک نفر در استان همدان، 8 نفر در قم، دو نفر در استان مرکزی ، سه نفر در تهران، دو نفر در اصفهان و دو نفر در گیلان به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: در مجموع تاکنون 64 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

جهانپور از بهبودی 3 نفر از مبتلایان خبر داد و گفت: این 3 نفر بهبود یافته دارای عوارض شدید بوده‌اند که از بخش مراقبت ویژه ترخیص شدند؛ ضمن اینکه دو نفر نیز تحت مراقبت هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر