کد خبر: 101105
A
عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرد:

طاهری: نیروی انتظامی گزارش ماجرای «عنابستانی» را به ما نداده است/ درباره اظهارات «نجم آبادی» باید همه حرفش را شنید

یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت:نیرو انتظامی گزارش خود را در خصوص اتفاق بین نماینده مجلس و سرباز راهور به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نداده است

طاهری: نیروی انتظامی گزارش ماجرای «عنابستانی» را به ما نداده است/ درباره اظهارات «نجم آبادی» باید همه حرفش را شنید

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی طاهری درباره آخرین وضعیت پیگیری پرونده علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار که به سرباز راهور به هنگام انجام وظیفه سیلی زده است، گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان چندین بار از نیروی انتظامی برای اتفاقی که بین نماینده مجلس شورای اسلامی و سرباز راهور رخ داد گزارش خواسته و  تا امروز گزارشی به ما داده نشده است.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کرد: یک سوی اتفاقی که افتاده پلیس راهور است و باید گزارشات و اظهارات افرادی که در آنجا حضور داشته‌اند را به ما در هیأت نظارت ارائه دهند. تا روز گذشته که ما از سوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری این موضوع را انجام دادیم گزارشی به دست ما نرسید و همچنان منتظر هستیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص پیگیری اظهارات بهروز نجم آبادی نماینده دیگر مجلس که رسانه‌ها  را شعبان بی مخ خطاب کرده است در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: روز گذشته من هم این اظهارات را شنیده‌ام  و معتقدم باید کل آن اظهارات شنیده شود و فقط یک تکه از آن را ندید.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ادامه داد: اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مستندات را به طور کامل مشاهده می‌کنند .

وی خاطر نشان کرد:  جوی که به راه افتاده یک طرف قضیه است و آن چیزی که در واقعیت گفته شده در سوی دیگر قرار دارد که باید این مسئله به صورت واقعی بررسی شود.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر