کد خبر: 101228
A

خط و نشان وزیر نفت احمدی نژاد برای رقبا/ سردار قاسمی: برخی کاندیداها حتی یک کارگاه آجرپزی را اداره نکرده اند، بعد میخواهند کشور را اداره کنند؟/ اگر کسی عرضه شمشیرکشیدن ندارد نباید وارد شود

فرمانده سابق قرارگاه خاتم گفت: ای کاش آقایان دو سفر خارجی می‌رفتند و یک کارگاه آجرپزی را اداره می‌کردند بعد به عرصه ورود می‌کردند. کسی که تا حالا یک گارگاه آجرپزی اداره نکرده می‌خواهند اتوبوس دولت را براند، چنین شخصی یا اتوبوس را به داخل دره می‌اندازد یا آن را بالای قله می‌برد.

خط و نشان وزیر نفت احمدی نژاد برای رقبا/ سردار قاسمی: برخی کاندیداها حتی یک کارگاه آجرپزی را اداره نکرده اند، بعد میخواهند کشور را اداره کنند؟/ اگر کسی عرضه شمشیرکشیدن ندارد نباید وارد شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار رستم قاسمی، وزیر نفت دولت محمود احمدی نژاد در دومین گفت وگویی که امروز از او در خبرگزاری ها منتشر شده است ضمن انتقاد به ورود برخی کاندیداها به عرصه انتخابات به خبرگزاری فارس گفت:  ای کاش آقایان دو سفر خارجی می‌رفتند و یک کارگاه آجرپزی را اداره می‌کردند بعد به عرصه ورود می‌کردند. کسی که تا حالا یک گارگاه آجرپزی اداره نکرده می‌خواهند اتوبوس دولت را براند، چنین شخصی یا اتوبوس را به داخل دره می‌اندازد یا آن را بالای قله می‌برد.

قاسمی افزود: امروز دنیا دنیای دیپلماسی آن هم دیپلماسی اقتصادی است. آقایان بگویند آیا در این زمینه تجربه‌ای دارند.

وزیر دولت احمدی نژاد با اشاره به سال آخر دولت‌ها و ادعای رؤسای جمهور مبنی بر اینکه اجازه ندادند کار کنیم، گفت: من می‌گویم اگر کسی عرضه نشستن روی این صندلی را ندارد از ابتدا نباید بپذیرد. اگر کسی عرضه شمشیرکشیدن ندارد نباید وارد شود. چه کسی مانع شده تا دولت کار کند؟ آیا دلسوزان نظام مانع هستند؟ آیا اصلاً چنین چیزی وجود دارد؟ اگر کسی مانع کار کردن دولت است، یا همان سال نخست شمشیر را بکش یا همان موقع بگو «نمی‌گذارند کار کنم، خداحافظ»، نباید وقت مردم را گرفت و بعد از هفت سال گفت که نمی‌گذارند کار کنم. مردم همه این‌ها را تجربه کرده‌اند.

فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم در پاسخ به این سؤال که نام شما بعنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌شود، آیا به کاندیداتوری در ۱۴۰۰ فکر می‌کنید یا خیر، گفت: هر کسی ممکن است به خیلی چیزها فکر کند، فکر کردن مشکلی ندارد.

گفتنی است سردار قاسمی در گفت وگوی دیگری که آن هم خبرگزاری مهر منتشر کرد در انتقاد به دولت گفت:  آقایان ۶ سال زمامدار بودند، حالا می‌گویند نگذاشتند کار کنیم.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر