کد خبر: 101655
A
دیده بان ایران دو قطبی سازی رسانه ای در جبهه اصولگرایی را بررسی می کن؛

فارس سهم قالیباف شد، تسنیم سهم رئیسی!/ خبرگزاری فارس چرا سفر «ابراهیم رئیسی» به عراق را پوشش نمی دهد؟

برخی شنیده ها حاکی از این است که طی هفته های گذشته «پیام تیرانداز و محسن مهدیان» از مدیران خبرگزاری فارس دیدارهای منظمی را با محمدباقر قالیباف انجام داده اند که با توجه به عملکرد این رسانه رنگ بوی سیاسی و انتخاباتی داشته است.

فارس سهم قالیباف شد، تسنیم سهم رئیسی!/ خبرگزاری فارس چرا سفر «ابراهیم رئیسی» به عراق را پوشش نمی دهد؟

به گزارش دیده بان ایران، با نزدیک شدن به فصل انتخابات و قبل از علنی شدن جنگِ بین دو طیف ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف به نظر می رسد دوقطبی سازی فضای رسانه ای اصولگرایان زودتر از همیشه کار خودش را آغاز کرده و این روزها مشغول یارکشی خودی و غیرخودی در جبهه اصولگرایان برای انتخابات سال آینده است.

در این بین خبرگزاری فارس -نزدیک به سپاه- رسماً به ارگان تبلیغاتی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس انقلابی یازدهم تبدیل شده است و سعی می کند در کنار بزرگ نمایی سفر اخیر قالیباف به روسیه، موضوع منتفی شدن ورود ابراهیم رئیسی به انتخابات را هم به واسطه برخی افراد درجه چندم اصولگرا پوشش دهد.

به عنوان مثال این خبرگزاری که از روزهای گذشته مطالب ویژه ای را به سفر قالیباف به مسکو منتشر می کند هیچ اشاره ای به سفر حجت السلام ابراهیم رئیسی که همزمان با سفر رئیس مجلس صورت گرفته است نداشته و این سفر را مهم ندانسته است به طوریکه در صفحه اول این خبرگزاری وابسته به سپاه هیچ خبری از جزییات سفر رئیسی به عراق نیست. 

اما در نقطه مقابل خبرگزاری تسنیم که به ابراهیم رئیسی گرایش دارد و به نوعی خودش را ارگان تبلیغاتی ابراهیم رئیسی معرفی کرده این سفر را به صورت کامل پوشش داده است.

گفتنی است برخی شنیده ها حاکی از این است که طی هفته های گذشته «پیام تیرانداز و محسن مهدیان» از مدیران خبرگزاری فارس دیدارهای منظمی را با محمدباقر قالیباف انجام داده اند که با توجه به عملکرد این رسانه رنگ بوی سیاسی و انتخاباتی داشته است.

 

منبع: دیده بان ایران

Captureaaaaaaa

WhatsApp Image 2021-02-09 at 10.44.14 AM (1)

 

WhatsApp Image 2021-02-09 at 10.44.14 AM

WhatsApp Image 2021-02-09 at 10.44.15 AM

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر