کد خبر: 101842
A

جلالی زاده: نشانه های دینی روز به روز در جامعه ما کمتر می شود

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بداخلاقی در جامعه خصوصا توهین و اهانت یک بیماری دردناک و خطرناکی است مخصوصا در جامعه ای که پسوند اسلامی دارد.

جلالی زاده: نشانه های دینی روز به روز در جامعه ما کمتر می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ «جلال جلالی زاده»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص توهین به دکتر روحانی اظهار کرد: بداخلاقی در جامعه خصوصا توهین و اهانت یک بیماری دردناک و خطرناکی است مخصوصا در جامعه ای که پسوند اسلامی دارد چرا که یکی از نشانه های اسلام، اخلاق مدار بودن افراد در جامعه اسلامی است.

او گفت: انسان باید در همه اعمال خود اخلاق مدار باشد اما متاسفانه جامعه ما روز به روز از نظر دینی ضعیف تر و نشانه های دینی در جامعه کمتر می شود؛ افرادی به نام دین با پشتوانه های عالمان دینی اعمالی را مرتکب می شوند که بسیار ناپسند است.

جلالی زاده تصریح کرد: توهین از نظر اخلاقی، سیاسی و اجتماعی کار نادرستی است و این افراد انتقاد را با تخریب اشتباه گرفته اند. انتقاد این است که با هدف سازندگی و رفع نقص ها همراه باشد و در امر به معروف و نهی از منکر استناد شده است چنین رفتارهایی دامن همه را می گیرد یعنی اگر امروز در برابر این توهین سکوت کنیم فردا روز مسئول دیگری در امان نخواهد بود.

این فعال سیاسی افزود: این افراد با پشتوانه ای که دارند و با حمایت هایی که می شوند و با مسئولیت سیاسی و عدم دادگاهی کردن، همچین رفتارهایی را انجام می دهند که آثار مثبتی برای جامعه ما ندارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: مشخص است افرادی که توهین کردند چه کسانی و از چه جناحی هستند. آنها به نوعی اعمال قدرت کردند که ما دارای همچین قدرتی هستیم که می توانیم این رفتارها را داشته باشیم و کسی نمی تواند، جلوی ما را بگیرد. 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر