کد خبر: 10214
A
دستور کار هفتگی مجلس اعلام شد؛

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس/ادامه رسیدگی به لایحه برنامه ششم

دستور کار جلسات علنی مجلس شورای اسلامی از روزشنبه ۱۱ الی چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۹۵ اعلام شد.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس/ادامه رسیدگی به لایحه برنامه ششم

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی دیده بان ایران نمایندگان مجلس هفته آینده ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه ششم توسعه و گزارش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مورد طرح استفساریه تبصره (۴) ماده (۵۲) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را دستور کار خود دارند.

همچنین کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ارائه می‌دهد.

کمیسیون عمران نیز در مورد طرح استفساریه قانون اصلاح بند (ی) تبصره (۲) قانون بودجه سال۱۳۹۴ کل کشور و بند (هـ) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور به نمایندگان گزارش می‌دهد.

نمایندگان مجلس همچنین در صحن علنی مجلس گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیأت‌های انضباطی نیروهای مسلح را مورد بررسی قرار می‌دهند.

همچنین رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آن و بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران از دیگر برنامه‌های نمایندگان در هفته آینده خواهد بود.

انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی از دیگر مواردی است که در دستور کار نمایندگان در هفته آینده قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر