کد خبر: 102450
A

قاضی زاده هاشمی: لغو محدودیت‌های اعمال شده علیه دیپلمات‌های ایرانی توسط آمریکا یعنی دیپلمات ها نهایتاً می توانند چهارتا پاساژ تماشا کنند

نایب‌رئیس مجلس گفت: ‌امروز دیگر دوره اقدام از سوی ما در برابر حرف‌های غربی‌ها تمام شده و زمان، زمان اقدام در برابر اقدام است.

قاضی زاده هاشمی: لغو محدودیت‌های اعمال شده علیه دیپلمات‌های ایرانی توسط آمریکا یعنی دیپلمات ها نهایتاً می توانند چهارتا پاساژ  تماشا کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون وقتی تحریم‌ها لغو نشده، ما نباید پروتکل الحاقی را اجرا کنیم و منظور از تحریم‌ها، تحریم‌های مالی، بانکی، نفتی و ... است. 

وی افزود: دیگر دوره اقدام از سوی جمهوری اسلامی ایران در برابر حرف و وعده غربی‌ها به سر آمده و دیگر آن زمان نیست که آنها حرف بزنند، وعده بدهند، امضا کنند و ما اقدام کنیم. 

نائب رئیس مجلس اظهار داشت: امروز زمان اقدام در برابر اقدام است، قدم در برابر قدم و انجام تعهدات در برابر انجام تعهدات.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی هرگاه طرف غربی به تعهداتش عمل کند و تحریم‌ها را بردارد ما نیز به تعهداتی که در برجام پذیرفته‌ایم عمل خواهیم کرد. 

وی افزود: اینکه آمریکا عنوان می‌کند محدودیت‌های اعمال شده علیه دیپلمات‌های ایرانی لغو شده، اقدام خاصی نیست که آمریکا صورت داده، این کار نهایتا در آن حد است که دیپلمات‌های ما بتوانند چهار پاساژ در چهار خیابان را مشاهده کنند ولاغیر و اثر دیگری ندارد. 

نائب رئیس مجلس در پایان گفت: همانطور که گفتم، طبق قانونی وقتی تحریمی لغو نشده، ما نباید انجام تعهدات را ادامه دهیم و پروتکل الحاقی را اجرا کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر