کد خبر: 10372
A
گزارش دیده بان ایران از فعالیت انتخاباتی کاندیدای موتلفه اسلامی؛

میرسلیم نیامده برای «روحانی» خط و نشان کشید/ میر سلیم: برخی آقایان خود را در شان «رهبری» نظام می‌دانند

اشاره میرسلیم به حسن روحانی است. او که حالا نیامده کُری هایش را برای رقیبش آغاز کرده گویا میخواهد با همین کلید واژه هایی که روز گذشته در مشهد از آن رمزگشایی کرده است به جنگ با رفیق دیروز و رقیب امروز برود.

میرسلیم نیامده برای «روحانی» خط و نشان کشید/ میر سلیم: برخی آقایان خود را در شان «رهبری» نظام می‌دانند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، "سید  مصطفی میر‌سلیم" هفتاد ساله از تهران؛ نخستین رقیب جدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، سیاستمدار خشک و جدی که سالها کسی از او خبری نداشت و حالا طی کمتر از یک ماه تیتر اول بسیاری از رسانه های خبری کشور شد. 

حزب موتلفه اسلامی چند وقتی است در کانون توجهات کارشناسان سیاسی کشور قرار گرفته است. شاید به این دلیل که اعضای این حزب قدیمی دیگر نمی خواهند «بله قربان گوی» سایر احزاب تازه به دوران رسیده اصولگرای کشور باشند. آنها مدت هاست که سودای ریاست جمهوری را در سر می پرورانند و حالا با معرفی مصطفی میرسلیم آنهم در فاصله کمتر از پنج ماه به انتخابات دوازدهم برای روحانی خط و نشان می کشند. بطوریکه گزینه نهایی این حزب روز گذشته در اجلاس سراسری دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی که در مشهد مقدس برگزار شد اظهار کرد: «عمده گرفتاری های موجود در کشور ناشی از این است که برخی آقایان بگونه ای نطق می‌کنند که گویی خود را در شان «رهبری» می‌دانند.

میرسلیم افزود: «زمانی با یکی از آقایان به دیدار مرحوم عسگراولادی رفتیم؛ در آن جلسه مرحوم عسگراولادی گفت شما آقایان، بزرگوار هستید ولی نمی‌توانید خود را در شان و جایگاه رهبری بدانید زیرا ما در کشور تنها یک رهبر داریم و بر همه شما نیز لازم است که کارهای خود را ذیل رهبر انقلاب تعریف و تنظیم کنید.»

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین تصریح کرد: « بارها در دیدارهای رسمی مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام به مناسبت عید یا ایام دیگر، آن بزرگواری که پیش از فرمایشات رهبر انقلاب سخنرانی می‌کند، بگونه‌ای سخن می‌گوید که انگار خودش رهبر این مملکت است.»

اشاره میرسلیم به حسن روحانی است. او که حالا نیامده  کُری هایش را برای رقیبش آغاز کرده گویا میخواهد با همین کلید واژه هایی که روز گذشته در مشهد از آن رمزگشایی کرده است به جنگ با رفیق دیروز و رقیب امروز برود.

 او که معتقد است اگر کسی بخواهد بصورت فردی و تنها با اتکای به خود وارد میدان شود، بجایی نمی‌رسد و خودکامگی بوجود می‌آورد طی چند روز گذشته بارها از شیوع فساد در کشور سخنرانی کرده و گفته است که اگر آقایان مسئول نتوانستند در مبارزه با فساد موفق باشند به این دلیل است که خودشان در این مساله گرفتار شده‌اند.

 میرسلیم که پس از افشای روزانه فساد و قانون شکنی گسترده دو دولت قبل هیچ عکس العملی از خودش نشان نداد حالا با شعار آشنای «مبارزه با فساد» سفرهای استانی و انتخاباتی خودش را آغاز کرده و سعی می کند خودش را سردمدار مبارز با فساد معرفی نماید.

اظهاراتی که بیشتر از اینکه برای مردم جذاب باشد یادآور شعارهای انتخاباتی «محمود احمدی نژاد» رییس دولت نهم و دهم کشور است که بسیاری از کارشناسان به همراه مردم؛ وضعیت امروز کشور را حاصل اعتماد به همین شعارهای به اصطلاع پوپولیستی می دانند.

گزارش: یغما فشخامی 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • رویا

    حتما هم در حد رای آوری و محبوبیت هست این آقای عدمِ مجوز انتشار!

    چه گزارش خوبی .. خوشمان آمدندی

ارسال نظر