کد خبر: 104868
A

سردار جوان انقلابی نیامده به سرنوشت احمدی نژاد دچار شد؟/ خبرگزاری تسنیم «سردار سعید محمد» را ردصلاحیت کرد

خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران که برخلاف دیگر خبرگزاری نزدیک به سپاه، ظاهراً به جریان ابراهیم رئیسی تعلق خاطر دارد در حالی از نام سردار محمد به عنوان گزینه مطرح و جوان انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری نامی نبرده است که سردار یدالله جوانی روز گذشته در گفت وگویی جنجالی که اتفاقاً خبرگزاری فارس آنرا با تیتر «منفک کردن سعید محمد از مسؤولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل تخلف بود.» منتشر کرد عملاً جنگ رسانه ای را با حامیان جوان فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرد.

سردار جوان انقلابی نیامده به سرنوشت احمدی نژاد دچار شد؟/ خبرگزاری تسنیم «سردار سعید محمد» را ردصلاحیت کرد
به گزارش گروه تحلیل خبر سایت دیده بان ایران، با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم جریان اصولگرا و رسانه های مربوط به آن همچنان در پی سرخ کردن صورت خود با سیلی هستند و سعی دارند که اختلاف نظر گسترده در این جریان را علنی نکنند اما انتشار برخی گزارش ها و یا اظهارنظرهای منسوبان به این جناح سیاسی پرنفوذ در حاکمیت این موضوع را برملا کرده است.
به عنوان مثال خبرگزاری تسنیم با انتشار گزارشی با عنوان «نه به روحانی یا امتداد دولت روحانی» نوشت: «در میان جریان منتقد وضع موجود برای حضور در انتخابات خردادماه اسامی ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی بیشتر به گوش می‌رسد. هرچند هیچ‌یک از این دو تاکنون رسماً حضورشان را اعلام نکرده‌اند اما چهره‌های اصلی‌ای هستند که در فضای اجتماعی به عنوان منتقدان دولت آقای روحانی شناخته می‌شوند. از این جریان عزت‌الله ضرغامی، رستم قاسمی و محسن رضایی و برخی دیگر نیز افرادی هستند که در معرض کاندیداتوری قرار دارند و تکیه شعارها و برنامه هایشان مخالفت با مدل مدیریت کنونی است.»
این خبرگزاری نزدیک به سپاه پاسداران که برخلاف دیگر خبرگزاری نزدیک به سپاه، ظاهراً به جریان ابراهیم رئیسی تعلق خاطر دارد در حالی از نام سردار محمد به عنوان گزینه مطرح و جوان انقلابی برای انتخابات ریاست جمهوری نامی نبرده است که سردار یدالله جوانی روز گذشته در گفت وگویی جنجالی که اتفاقاً خبرگزاری فارس آنرا با تیتر «منفک کردن سعید محمد از مسؤولیت فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم به دلیل تخلف بود.» منتشر کرد عملاً جنگ رسانه ای را با حامیان جوان فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرد.
جنگی که با استقبال برخی از اصولگرایان مانند محمدعلی پورمختار هم مواجه شد تا جاییکه این نماینده مجلس دهم با اشاره به اظهارات معاونت سیاسی سپاه کار «سردار محمد» را تمام شده دانست.
منصور حقیقت پور دیگر اصولگرای منتقد هم در مصاحبه ای با اشاره به همین مطلب اعلام کرد که کسانی که سردار محمد را بزرگ کردند باید محاکمه شوند.
با این توصیف به نظر می رسد اصولگریان با سعید محمد که از او به عنوان احمدی نژاد ثانی یاد می شود، همان کاری را کردند که با محمود احمدی نژاد انجام دادند. البته با این تفاوت که این بار علاج واقعه را قبل از وقوع کردند.
 
سردار جوان حزب اللهی که ظاهراً تا پیش از این آنچنان که باید سیخ سیاست به تنش فرو نرفته حال دریافته آنچه که هم طیف های او تا پیش از این بکار می بردند تنها ویترین فروشگاه سیاسیون است وقتی پای منافع به میان می آید چه بسا افرادی مانند سردار محمد هم باید میدان را برای دیگران خالی کنند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا سردار جوان و مورد غضب قرارگرفته سیاسیون نظامی همچنان به اقتضای سن و سالش برای ادامه رقابت در میدان خواهد ماند و یا اینکه  عطای سیاست را به لقایش می بخشد.
 
منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر