کد خبر: 108130
A
دیده بان ایران:

احتمال رسیدن به وحدت در لیست شورای شهر تهران بین شورای وحدت و ائتلاف تقریباً نزدیک به صفر است

در حالیکه برخی از تلاش برای اجماع بین ۶ لیست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران خبرمی دهند، شنیده های دیده بان ایران از منابع مطلع حاکی از این است که احتمال ائتلاف بر سر لیست شورای شهر بین شورای وحدت و شورای ائتلاف تقریباً نزدیک به صفر است.

احتمال رسیدن به وحدت در لیست شورای شهر تهران بین شورای وحدت و ائتلاف تقریباً نزدیک به صفر است

به گزارش دیده بان ایران، در حالیکه برخی از تلاش برای اجماع بین ۶ لیست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر تهران خبرمی دهند، شنیده های دیده بان ایران حاکی از این است که احتمال ائتلاف بر سر لیست شورای شهر بین شورای وحدت و شورای ائتلاف تقریباً نزدیک به صفر است.

این در حالی است که روز گذشته در جلسه ای که بین نماینده های دو شورای اصولگرا برگزار شد راهکارهای نزدیک شدن اقدامات عملیاتی برای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا و حمایت همه جانبه و مشترک از نامزدی ابراهیم رییسی در جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف مورد بحث بررسی قرار گرفت.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت درباره مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه مشترک، طرفین با اشاره به لزوم تقویت وحدت و همگرایی در آستانه انتخابات، بر حمایت همه جانبه و مشترک از نامزدی حجت الاسلام والمسلمین رییسی در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند و همچنین برای ارائه لیست واحد و مشترک برای شورای شهر تهران مقرر شد پیشنهادات مطرح شده در سریع‌ترین زمان بررسی و نتیجه نهایی برای عموم شهروندان عزیز تهرانی اعلام شود.

امیرابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف روز گذشته با اشاره به این خبر، گفت: فرآیند انتخاب لیست شورای شهر تهران با مشارکت مجمع عمومی برای رسیدن به ۳ برابر ظرفیت فهرست هفته آینده آغاز می‌شود.

رسولی گفت: ۲۵۰ نامزد در فهرست اولیه توسط احزاب و تشکلها و اقشار به شورای ائتلاف معرفی شده‌اند.

منبع: دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر