کد خبر: 108854
A
دیده بان ایران:

حامیان نامزد ردصلاحیت شده نظامی عنوان کردند؛ سردار محمد ۵/۵ است که «رجل سیاسی» است

طی روزهای گذشته و پس از ناامید شدن «سردار محمد» از صادر کردن حکم حکومتی برای او بازگشت او به عرصه انتخابات؛ تعدادی از حامیان این سردار سپاه از ابراهیم رئیسی درخواست کرده اند که در دولت آینده از سعید محمد برای پست معاونت و یا وزارت استفاده کند.

حامیان نامزد ردصلاحیت شده نظامی عنوان کردند؛ سردار محمد  ۵/۵ است که «رجل سیاسی» است

به گزارش دیده بان ایران؛ کانال هوادران «سعید محمد» به دنبال ردصلاحیت فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیاء به دلیل عدم داربودن شرایط رجل سیاسی نوشت: رجل سیاسی طبق قانون جدید شورا ۴سال می باشد ولی اقای محمد ۵/۵ ارائه داده اند ولی متاسفانه رجل سیاسی بودن ایشون از نظر شورای نگهبان اثبات نشده است.

این کانال رسانه ای همچنین نوشت: پس از پرسش سعید محمد از سخنگوی شورای نگهبان دربارۀ دلیل عدم احراز صلاحیت‌اش، به او گفته شده است که مسئلۀ خاصی دربارۀ او نبوده و فقط رجلیت‌اش احراز نشده است! این در حالی است که مطابق بیان خود عباسعلی کدخدایی، رجلیت برای نظامیان در صورت دارا بودن چهار سال جایگاه سرلشکری احراز می‌شده حال آنکه سعید محمد هشت سال چنین جایگاهی داشته که مدرک مربوط به 5.5 سال از آن را هم ارائه کرده بود. به هر روی، امیدواریم شورای محترم نگهبان در این‌باره بیشتر روشنگری کند تا خاطر مردم، خصوصاً هواداران سعید محمد بیش از این مکدر نشود.

به گزارش دیده بان ایران، طی روزهای گذشته و پس از ناامید شدن «سردار محمد» از صادر کردن حکم حکومتی برای او بازگشت او به عرصه انتخابات؛ تعدادی از حامیان این سردار سپاه از ابراهیم رئیسی درخواست کرده اند که در دولت آینده از سعید محمد برای پست معاونت و یا وزارت استفاده کند.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر