کد خبر: 108986
A

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: در انتخابات ۲۸ خرداد کشور وارد یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود

حسین طیبی‌فر در گردهمایی تجلیل از سربازان ستاد این نمایندگی گفته که «امروز کشور وارد یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود و انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات سرنوشت‌ساز در کشور است».

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه: در انتخابات ۲۸ خرداد کشور وارد یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، در گردهمایی تجلیل از سربازان ستاد این نمایندگی گفته که «امروز کشور وارد یک تغییر و خانه‌تکانی می‌شود و انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات سرنوشت‌ساز در کشور است».

او افزوده که «همانطور که یک تغییر در دفاع مقدس و عزل یک عنصر نامطلوب و قرارگیری فرماندهان جوان ارتش و سپاه در راس مدیریت جنگ عامل مهم پیروزی‌های بعد از بنی‌صدر بود، این انتخابات هم می‌تواند عامل تداوم پیروزی‌های انقلاب و کشور باشد».

این مقام سپاه ادامه داده که «عمق فاجعه در سال ابتدایی جنگ بود که بنی‌صدر به عنوان یک نفوذی و خائن به ریاست‌جمهوری رسیده بود و با یک سری بازی با الفاظ مانع تجهیز نیروهای مردمی، سپاه و سایرین شد و توجیه می‌کرد که آنها جنگ بلد نیستند و تجهیزات را از بین می‌برند. از طرفی هم در صحنه جنگ با خیانت می‌گفت زمین می‌دهیم، زمان می‌خریم و جالب اینکه بعد از عزل بنی‌صدر پیروزی‌های ما شروع شد».

منبع: نشریه صبح‌صادق

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر