کد خبر: 109085
A

حمایت حدادعادل از «احمدی نژاد»/ مسکن مهر عده زیادی از مردم را صاحب‌خانه کرد/ برخی میخواهند مشارکت پایین را گردن شورای نگهبان بیاندازند

رئیس شورای ائتلاف گفت: شاید این اولین بار است که یکی از نامزدهای انتخاباتی با برنامه مُدَون وارد عرصه می‌شود. ما از این جهت رشد کردیم و این را باید مبارک دانست. من نگاهی به این برنامه کردم و دیدم که ذیل ۲۷ طرح، برای حل مشکلات کشور برنامه‌ریزی شده است. یکی از مشکلات ما در این دولت اعتماد بیش از حد به غرب است.

حمایت حدادعادل از «احمدی نژاد»/ مسکن مهر عده زیادی از مردم را صاحب‌خانه کرد/ برخی میخواهند مشارکت پایین را گردن شورای نگهبان بیاندازند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی حدادعادل در مراسم افتتاحیه ستاد کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: من جزو خدمت‌گزاران کوچک مردم و انقلاب هستم و از ابتدای انقلاب در کشور مسئولیت داشتم. در این ۴۲ سال ما یک روز هم از دشمنی نظام سلطه آسوده نبودیم. امروزه این افراد به این نتیجه رسیدند که با فشار اقتصادی مردم ایران و انقلاب را شکست دهند. نظام سلطه این کار را در بسیاری از کشورهای دیگر هم انجام داده است. امروز معضل کشور اقتصاد است و در مناظرات انتخاباتی هم مسئله اصلی معیشت مردم و اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در ۸ سال اخیر اظهار کرد: پرسش من این است که دولت در طی این سال‌ها آرایش مطلوب برای مبارزه با تحریم گرفته است؟ مهم‌ترین شاخص در حوزه اقتصاد قیمت ارز است. همه ما شاهد بودیم که وقتی اوضاع ارز بحرانی بود دولت به تمام مسافران به خارج از کشور ۵۰۰ دلار با نرخ دولتی می‌داد. عده زیادی با ۵۰۰ دلار نرخ ۴۲۰۰ تومانی به مسافرت ترکیه رفتند. ذخایر سکه کشور هم با طرح پیش‌فروش سکه از بین رفت. ما باید آرایش مناسب با جنگ اقتصادی می‌گرفتیم ولی متأسفانه دولت به این مسئله توجه نکرد.

رئیس شورای ائتلاف در خصوص مسکن مهر تصریح کرد: این طرح با وجود تمام نواقصی که داشت، ولی عده زیادی از مردم را صاحب‌خانه کرد. دولت فعلی با مسکن مهر، بی‌مهری کرد، این طرح را متوقف کردند و جدیداً با تغییر نام به مسکن ملی دوباره‌کار را آغاز کردند؛ واقعاً این کار بی‌تدبیری بود. مقصود من از این سخنان این است که مردم حق‌دارند که به دنبال تحول باشند. فساد موجود در کشور مردم را رنج می‌دهد ولی خوشبختانه با حضور آیت‌الله رئیسی و سابقه موفق او در مبارزه با فساد، مردم امیدوارند که ریشه فساد کنده شود. فساد موجود در کشور را باید از سرچشمه قطع کرد.

حدادعادل افزود: شاید این اولین بار است که یکی از نامزدهای انتخاباتی با برنامه مُدَون وارد عرصه می‌شود. ما از این جهت رشد کردیم و این را باید مبارک دانست. من نگاهی به این برنامه کردم و دیدم که ذیل ۲۷ طرح، برای حل مشکلات کشور برنامه‌ریزی شده است. یکی از مشکلات ما در این دولت اعتماد بیش از حد به غرب است. ما ظرفیت‌های خوبی برای ارتباط با چین، روسیه و سایر کشورها داریم، ولی متأسفانه بیش از یک سال ما در چین سفیر نداشتیم. وقتی من به شانگهای رفتم، آن‌ها گفتند که سفیر ایران ۴ سال است که به این شهر نیامده است. شانگهای قلب اقتصاد چین است. در رابطه با روسیه هم مشابه این اتفاقات رخ داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر