کد خبر: 109127
A

محمود احمدی نژاد: آقای مصلحی میگفت من یکسری اطلاعات را به شما نمیدهم به رهبری می دهم/ برادران لاریجانی بستر تحریم را فراهم کردند/ من می خواستم از تیم آقای خاتمی در دولت استفاده کنم خودشان قبول نکردند

احمدی نژاد: سال ۸۸ وقتی آملی لاریجانی رییس قوه شد می دانستم ایشان برای تخریب دولت می آیند تا اینکه سال ۹۰ این اختلاف علنی شد. این دو برادر در سال ۹۱ بستر اعمال تحریم را فراهم کردند.

محمود احمدی نژاد: آقای مصلحی میگفت من یکسری اطلاعات را به شما نمیدهم به رهبری می دهم/ برادران لاریجانی بستر تحریم را فراهم کردند/ من می خواستم از تیم آقای خاتمی در دولت استفاده کنم خودشان قبول نکردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد در شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و عملکرد شورای نگهبان در احراز صلاحیت ها گفت: نظام تصمیم گیری ما مخدوش شده است و شفاف و چابک نیست ضمن اینکه ساختار غیر رسمی بر ساختار رسمی غلبه کرده است.

سال ۸۸ وقتی آملی لاریجانی رییس قوه شد می دانستم ایشان برای تخریب دولت می آیند تا اینکه سال ۹۰ این اختلاف علنی شد. این دو برادر در سال ۹۱ بستر اعمال تحریم را فراهم کردند. 
اما در رابطه با رییس قوه قضائیه فعلی بنده در حال حاضر با آقای رئیسی مکاتبه می کنم و نظراتم را به ایشان منتقل میکنم. بنده سال ۹۶ به بعد سکوتم را شکستم. مکاتبات بسیاری با رهبری انجام داده ام.
در انتخابات ریاست جمهوری عرض کردم با ردصلاحیت کسانی که معیار های لازم را داشتم مخالفم. در این بین برخی که ردصلاحیت شده اند از شورای نگهبان دفاع کرده اند، خب وقتی خودشان اعتراضی به ردصلاحیت های غیرقانونی نمی کنند من چه عرض کنم؟
در آبان ۹۸ بنده موضع گرفتم. در توده های مردم کسی نمی گوید احمدی نژاد در آبان ۹۸ سکوت کرده است. صریح گفتم این برخوردها غلط است.چرا برخورد خشن و حذف؟
اما اگر کوتاهی هم در این واکنش ها داشته ام حتماً عذرخواهی خواهم کرد.
محمود احمدی نژاد درباره احتمال تغییر نظرش درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی در شبکه اجتماعی «کلاب هاوس» گفت: بالاخره در طول زمان دیدگاه ها تغییر میکند، من مخالفتم با آقای هاشمی ناظر به ابعاد مثبت شخصیت ایشان نیست. آقای هاشمی آدم بسیار باهوشی بودند و تلاش های بسیاری هم کرده اند. منتها من در ارتباط با ایجاد شدن یک طبقه اشرافیت نسبت به ایشان انتقاد داشتم و انتقاد کردم.
احمدی نژاد گفت: من میخواستم از تیم آقای خاتمی استفاده کنم حتی به آقای عارف گفتم در همین پست معاونت بمان، منتها راضی به همکاری در دولت بنده نشدند.
احمدی نژاد گفت: اصل فساد ریشه در تمرکز ثروت و قدرت دارد. ما باید قدرت و ثروت و را بین مردم توضیع کنیم. برخورد ما در دولت با فساد بسیار محکم بود. 
درباره ادعای مصلحی ایشان اطلاعات را طبقه بندی کرده بود. ایشان میگفت من یکسری از اطلاعات را به شما یعنی رئیس جمهور نمی دهم. کجای قانون اساسی این مورد آمده که وزیر دولت به رئیس جمهور نباید اطلاعات را بدهد یا نصفش را ندهد؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر