کد خبر: 109140
A
دیده بان ایران:

اصرار خبرگزاری نزدیک به سپاه در معرفی نامزد به جای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم/ بهزاد نبوی موافق معرفی نامزد است؟

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات طی روزهای گذشته ضمن تکذیب اخبار این خبرگزاری ها عنوان کرد که اصلاح طلبان از هیچ نامزدی در انتخابات پیش رو حمایت نخواهند کرد.

اصرار خبرگزاری نزدیک به سپاه در معرفی نامزد به جای اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم/ بهزاد نبوی موافق معرفی نامزد است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و خبر ردصلاحیت های فله ای نامزدهای اصلاح طلب در این دوره از رقابت، و به دنبال آن اعلام جبهه اصلاحات نسبت به این موضوع که نامزدی برای انتخابات پیش رو نخواهیم داشت، رسانه های اصولگرا از جمله فارس، تسنیم و رجانیوز تلاش بسیاری کردند تا با تشکیل یک جبهه بدلی اصلاح طلب مهرعلیزاده و همتی، دو نامزد نزدیک به جریان اصلاحات را مورد حمایت خود قرار دهند تا اینگونه نشان دهند انتخابات 28 خرداد آنگونه هم که مردم می گویند یک طرفه نیست.

خبرگزاری فارس شب گذشته در ارتباط با همین مطلب با انتشار خبری مدعی شد که "طبق اخبار رسیده از اعضای نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان (ناسا) ، بهزاد نبوی در جلسات این نهاد خطاب به برخی از اعضا گفته که اکنون سکوت پیشه کنید و نگویید می‌خواهیم انتخابات را تحریم کنیم و یا اینکه نامزد نداریم؛ بلکه باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. پیگیری‌ها حکایت از این دارد که تنها حزب اتحاد ملت به دنبال تحریم انتخابات است. از آن‎سو، اقبال برخی اصلاح‌طلبان به سمت عبدالناصر همتی نیز افزایش‎ یافته و احزابی همچون حزب کارگزاران، نیروهای خط امام و حزب ندا ظرفیت‌های خود را روانه ستاد وی کرده‌اند."

این در حالی است که آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات طی روزهای گذشته ضمن تکذیب اخبار این خبرگزاری ها عنوان کرد که اصلاح طلبان از هیچ نامزدی در انتخابات پیش رو حمایت نخواهند کرد.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر