کد خبر: 109190
A

احمدی نژاد: در ماجرای افزایش قیمت بنزین، شمخانی به من گفت اینها می خواهند با یک اطلاعیه سر و ته قضیه را هم بیاورند

اعتراضات ۱۳۹۸ ایران یا آبان خونین مجموعهٔ اعتراضات مردمی در سراسر ایران بود. این اعتراضات به‌دنبال انجام مجدد سهمیه‌بندی بنزین در ایران و افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین در ۲۴ آبان ۱۳۹۸ آغاز شد.

احمدی نژاد: در ماجرای افزایش قیمت بنزین، شمخانی به من گفت اینها می خواهند با یک اطلاعیه سر و ته قضیه را هم بیاورند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمود احمدی نژاد، رئیس دولت دهم در گفت وگویی که اخیراً تحت عنوان برنامه «تقاطع» منتشر شده است درباره ماجرای افزایش قیمت بنزین در آبان 98 گفت:

ما در مجمع تشخیص بودیم. جلسه تمام شد، آقای شمخانی به من گفت یک دقیقه بایستید من با شما کار دارم. گفتم بفرمایید. گفت شما این هدفمندی یارانه ها را چگونه اجرا کردید؟ گفتم یعنی چه؟ گفت چقدر وقت گذاشتید؟ گفتم من به عنوان رئیس جمهور ۱۲۰۰ ساعت. گفت واقعا ۱۲۰۰ ساعت؟ گفتم بله. گفت وزرا چطور؟ گفتم روی هم ۳۰ هزار ساعت وقت گذاشتند. گفت واقعا؟ گفتم بله. مسئله مهمی است، زندگی مردم است. ما همین طور یک کاری را انجام می دهیم و قیمت بنزین را بالا می بریم ولی آن کسیکه زندگی اش با یک موتور برق یا یک موتور سیکلت، خودرو، قایق موتوری، دستگاه جوشکاری و... هست، زندگی اش بهم می ریزد، قیمت ها بالا و پایین می شود. ما می خواهیم قیمت ها را دستکاری کنیم بدون اینکه اینها را پیش بینی کنیم؟ آقای شمخانی به من گفت اینها می خواهند با یک اطلاعیه سر و ته قضیه را هم بیاورند. من گفتم آقای شمخانی بحران می شود، کشور بهم می ریزد. ایشان گفت آنها می خواهند این کار را انجام بدهند. گفتم برو جلویش را بگیر. بعدا ایشان گفت من نوشتم و گفتم ولی قبول نکردند!

به گزارش دیده بان ایران؛ اعتراضات ۱۳۹۸ ایران یا آبان خونین مجموعهٔ اعتراضات مردمی در سراسر ایران بود. این اعتراضات به‌دنبال انجام مجدد سهمیه‌بندی بنزین در ایران و افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت بنزین در ۲۴ آبان ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر