کد خبر: 109219
A

فعال سیاسی اصلاح طلب: سران اصلاحات از همتی و مهر علیزاده حمایت نکنند

اغلب احزاب اصلاح‌طلب و حتی سازوکار انتخاباتی این جریان تکلیف خود را با کارزار پیش رو مشخص و اعلام کرده‌اند که قصد معرفی نامزد ندارند. ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به دعوت احتمالی جبهه اصلاحات از همتی و مهرعلیزاده برای ارائه برنامه گفت: از سران اصلاحات خواهش می‌کنم که از این‌ها حمایت نکنند

فعال سیاسی اصلاح طلب: سران اصلاحات از همتی و مهر علیزاده حمایت نکنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به دعوت احتمالی جبهه اصلاحات از این نامزدها گفت: «من از سران اصلاحات خواهش می‌کنم که از کسی حمایت نکنند و اجازه دهد این سرمایه اجتماعی برای اصلاح‌طلبان بماند. ما به این سرمایه اجتماعی نیاز داریم تا اگر روزی کشور دچار بحران شد، گروهی باشند که مردم به آنان اعتماد کنند».

وی شرایط اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 را زمینه مناسبی برای کنار ماندن و ترمیم سرمایه اجتماعی دانست و گفت: «به صلاح اصلاح طلبان نیست که از هیچ یک از این آقایان حمایت کنند».

قوامی در واکنش به رویکرد حزب کارگزاران نسبت به کاندیداتوری همتی و حمایت از او گفت: «کارگزارن اصلا اصلاح‌طلب نیست. این‌ها تازه اصلاح‌طلب شده‌اند اما ما فراموش نکرده‌ایم که حتی ضربه هم به جریان اصلاحات زده‌اند. لذا کارگزاران می‌تواند راه خود را برود. این‌ها را از در بیرون کنند از پنجره برمی‌گردند و اصلاح‌طلبان با حمایت از آنان اشتباه می‌کنند».

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: «آقایان مهرعلیزاده و همتی هم مثل هم هستند. آقای همتی اگر راست می‌گوید بگوید در این مدت در بانک مرکزی چه گلی به سر مردم زده است؟ یا اصلا چه موضع اصلاح‌طلبی داشته است؟ آقای مهرعلیزاده نیز همین طور. من او را اصلاح اصلاح‌طلب نمی‌دانم».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر