کد خبر: 109276
A
دیده بان ایران:

دفتر قوه قضائیه «ستاد ابراهیم رئیسی» است؟

پس از اعلام نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که او باید از ریاست دستگاه قضاء استعفاء بدهد اما در کمال تعجب نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه طی روزهای گذشته برخی از رسانه ها از فشار افراد مرتبط با این قوه بر روی کاربران و خبرنگاران خبر دادند.

دفتر قوه قضائیه «ستاد ابراهیم رئیسی» است؟

به گزارش دیده بان ایران؛ پس از اعلام نامزدی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بسیاری از تحلیلگران بر این باور بودند که او باید از ریاست دستگاه قضاء استعفاء بدهد اما در کمال تعجب نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه طی روزهای گذشته برخی از رسانه ها از فشار افراد مرتبط با این قوه بر روی کاربران و خبرنگاران خبر دادند. 

مطلبی که سخنگوی دستگاه قضاء آنرا تکذیب نکرد اما گفت که این موضوع در ارتباط با تخریب همه نامزدها بوده است و تنها مختص ابراهیم رئیسی نیست.

این موضوع تا جایی پیش رفت که محسن رضایی، ضمن کنایه هشدار دادستان تهران به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی گفت: " من یک بحث جدی دارم با دوستان قوه قضائیه، اخیراً آقای دادستان تهران به یک طریقی آمده نامزدهای انتخاباتی را تهدید کرده است، من می‌گویم آقای دادستان آیا آقای رئیسی هم مدنظر شما است؟"

 

ابراهیم رئیسی روز گذشته در ادامه شعارهای تبلیغاتی اش گفت که  بگذارید رسانه‌ها در سخن گفتن و انتقاد آزاد باشند. مشخص نیست مخاطب آقای رئیسی در اظهار این بیانات چه کسی و یا کسانی است. اما انتظار رسانه ها حداقل تا اینجای کار از ایشان این است که رئیس دستگاه قضاء بهتر است این جملات را ابتدا به مسئولان دستگاه قضاء گوشزد کند.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر