کد خبر: 109414
A

برنده مناظره اول مردم بودند

مناظره اول روز قبل در حالی به پایان رسید که به نظر می رسد برنده قطعی آن با اختلاف بسیار بالا مردمی بودند که تصمیم گرفته اند در این انتخابات پای صندوق های رای حاضر نشوند.

برنده مناظره اول مردم بودند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مناظره اول روز قبل در حالی به پایان رسید که به نظر می رسد برنده قطعی آن با اختلاف بسیار بالا مردمی بودند که تصمیم گرفته اند در این انتخابات پای صندوق های رای حاضر نشوند.

چرا که شورای نگهبان که روز گذشته هم مورد انتقاد ایت الله خامنه ای قرار گرفت نشان  داد علی رغم آن چیزی که بارها طی روزها و هفته های گذشته مدعی شده است به تنها چیزی که در بررسی نامزد ها دقت کافی نداشته است بحث رجلیت سیاسی و مدیر و مدیر بودن این هفت نامزد ریاست جمهوری سیزدهم بوده است

. چرا که نداشتن برنامه مدون جهت اغنای مخاطب و تکیه بر یک مشت ادعاهای پوپولیستی حول محور کنایه بر یکدیگر تنها داشته های نامزدهای منتخب بود که مخاطبان صداوسیما امروز شاهد و ناظر آن بودند. مشخص نیست که شورای نگهبان بر اساس کدام متر و معیار این شش نامزد(آقای رئیسی در هرصورت واجب الحضور است) محترم را نسبت به ۵۸۵ نفر دیگر ترجیح داده اند. مناظره امروز کم از زدوخورد های خانوادگی نداشت که اهل آن همدیگر را به خوردن و بردن متهم می کنند و در نهایت پس از زدوبند ته مجلس، قیمه ای را به رسم خیرات، نثار در و همسایه می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر