کد خبر: 109575
A
دیده بان ایران:

انتشار لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر بازهم عقب افتاد/ دو معاون قالیباف به لیست ائتلاف اضافه می شوند؟

مهدی چمران در تازه ترین گمانه زنی ها برای انتشار لیست گفته بود: پیش از پایان هفته لیست شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران به نتیجه رسیده و اعلام شود.

انتشار لیست شورای ائتلاف برای انتخابات شورای شهر بازهم عقب افتاد/ دو معاون قالیباف به لیست ائتلاف اضافه می شوند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالیکه مهدی چمران عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب روز گذشته عنوان کرده بود که نهابت تا آخر وقت امروز-18خرداد- لیست شورای شهر شورای ائتلاف منتشر می شود اما خبرهای رسیده حاکی از این است که این اتفاق نخواهد افتاد و انتشار لیست مورد اشاره بازهم به تعویق افتاده است.

مهدی چمران در تازه ترین گمانه زنی ها برای انتشار لیست به خبرگزاری ایلنا گفت: پیش از پایان هفته لیست شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران به نتیجه رسیده و اعلام شود.

وی افزود: تا این لحظه در شورا مصاحبه‌ها و بررسی‌ها انجام شده و چون براساس تخصص‌ها تصمیم می‌گیریم، کمی بیشتر وقت ما را ‌می‌گیرد.

عضو هیات رئیسه شورای ائتلاف در رابطه با تصویب موضوع «اشتراک صفر» اظهار داشت: ما بحث اشتراک صفر را نگفتیم، بلکه گفتیم پایبندی به یک لیست باید باشد؛ اینکه افراد وارد یک لیست شوند و بعد با بقیه هم لابی کنند و وارد لیست‌های متعدد شوند، درست نیست؛ یکجا و در یک لیست قرار بگیرند، بهتر است.

اشاره مهدی چمران به قرار گرفتن برخی افراد در لیست شورای وحدت است که به نظر می رسد همین موضوع باعث شده است تا برخی از نامزدها از لیست شورای ائتلاف خط بخورند.

گفته می شود اضافه شدن سید جعفر تشکری هاشمی و ناصر امانی دو معاون محمد باقر قالیباف که پس از رایزنی های مداوم سرانجام توانستند مجوز حضور در انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران را بگیرند یکی از دلایل به تعویق افتادن لیست به واسطه جابه جایی برخی افراد است.

گفتنی است منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت روز گذشته اعلام کرد که این شورا قصد دارد امروز لیست نهایی شورای شهر را منتشر نماید.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر