کد خبر: 109795
A

کنایه نشریه معاونت سیاسی سپاه به روحانی و اصلاح طلبان/ منظور امام از جمله «اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان نیفتد» همین افراد بودند

نشریه معاونت سیاسی سپاه نوشت: ین جماعت مصداق همان نااهلان نامحرمی هستند که امام (ره) در وصیت‌نامه خود با قاطعیت هشدار می‌دهند اجازه ندهید انقلاب و سرنوشت مردم به دست آن‌ها بیفتد. کسانی که برخلاف شعار‌هایی که می‌دهند و یقه‌ای که می‌درانند در عملکرد و رفتارشان عیان و ملموس است نه به مردم و «جمهوریت» و نه به «اسلامیت» نظام اعتقاد دارند و آن وقت اینجا و آنجا مسئول و مدیر «جمهوری اسلامی» هستند!

کنایه نشریه معاونت سیاسی سپاه به روحانی و اصلاح طلبان/ منظور امام از جمله «اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان نیفتد» همین افراد بودند

به گزارش دیده بان ایران؛ نشریه معاونت سیاسی سپاه با انتشار یادداشتی درباره انتخابات پیش رو نوشت:

بسیاری از اشکالات و انحرافات از این اشتباه ناشی می‌شود که بعضی از کسانی که در این مملکت اسلامی و انقلابی مسئولیت دارند و گاه مسئولیت‌های مهمی هم دارند علی‌رغم شواهد و اسناد غیرقابل انکار تاریخی در میزان صداقت و خلوص «اسلام‌خواهی» و لاجرم «انقلابی بودن» این مردم شک دارند. فکر می‌کند، چون خودش عمیقا به اسلام باور ندارد و برای رسیدن به پست و مقام و جیفه دنیا به ناچار! «مسلمان‌نمایی» می‌کند و ادای انقلابی بودن درمی‌آورد و، چون خودش با دودوتا چارتای تاریخ این مردم و سرزمین آشنایی ندارد، و در عمق وجودش در برابر غرب احساس حقارت می‌کند و غربزده است، مردم ایران را هم با متر و معیار‌های خودش می‌سنجد و بر مبنای این توهم و اساس غلط، رفتار‌هایی می‌کند که لاجرم خیلی جا‌ها با باور‌های اعتقادی و آرمان‌های تاریخی و اهداف این مردم در تضاد و تعارض قرار می‌گیرد و دردسرآفرین می‌شود و کسانی را که به او هشدار می‌دهند و از او به حق انتقاد می‌کنند به بی‌سوادی و از مرحله پرت بودن و ناآشنا با واقعیات جهان امروزی و ایده‌آلیست و افراطی! معرفی می‌کند و، چون بر اساس توهمات و القائات عمل می‌کند لاجرم کار‌های مردم و اداره امور جامعه پیش نمی‌رود و به مشکلات برمی‌خورد، مظلوم‌نمایی می‌کند که «نمی‌گذارند»؟!

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ نشریه معاونت سیاسی سپاه نوشت؛ این جماعت مصداق همان نااهلان نامحرمی هستند که امام (ره) در وصیت‌نامه خود با قاطعیت هشدار می‌دهند اجازه ندهید انقلاب و سرنوشت مردم به دست آن‌ها بیفتد. کسانی که برخلاف شعار‌هایی که می‌دهند و یقه‌ای که می‌درانند در عملکرد و رفتارشان عیان و ملموس است نه به مردم و «جمهوریت» و نه به «اسلامیت» نظام اعتقاد دارند و آن وقت اینجا و آنجا مسئول و مدیر «جمهوری اسلامی» هستند! و با رویکرد‌ها و روش‌های غلط خود، زحمات و مجاهدت‌های این ملت را با خطر مواجه می‌سازند. کسانی که خاصه در دوران انتخابات و در مناظرات انتخاباتی (مثل همین روزها) برای عوامفریبی و جلب آرا مردم خیلی دم از مردم و در خطر بودن جمهوریت نظام می‌زنند و مردم را به پای صندوق‌های رای و حضور در صف انتخابات می‌خوانند، اما وقتی خرشان از پل گذشت، با عملکرد‌های غیرمردمی، مردم را به صف مرغ و تخم مرغ و روغن و کشک و... حواله می‌دهند و بزرگ‌ترین عامل یأس و دلیل دلسردی مردم و رویگردانی و خطر عدم مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات که خواسته و آرزوی بدخواهان این مردم و کشور است، می‌شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر