کد خبر: 109938
A

مهرعلیزاده: آقای رئیسی همین الان دستور رفع فیلترینگ را بدهید /از رهبری درخواست عفو برای دستگیر شدگان آبان ۹۸ بکنید

محسن مهرعلیزاده از رئیسی خواست از رهبری درخواست عفو برای دستگیرشدگان آبان ۹۸ بکند.

مهرعلیزاده: آقای رئیسی همین الان دستور رفع فیلترینگ را بدهید /از رهبری درخواست عفو برای دستگیر شدگان آبان ۹۸ بکنید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن مهرعلیزاده در فرصت ۳ دقیقه ای نقد رقبا گفت:

واقعیت در جامعه امروز این است که با دیوارنوردی ها، معطل کردن FATF و ایجاد مشکل در مذاکرات و ...کشور ما به یک نقطه ای رسیده است که آنچه را درمی آوریم فوقش همان را می خوریم. حداکثر درآمد هر ایرانی ۶ هزار دلار است که همان را می خوریم و ریالی برای سرمایه گذاری نداریم.

ایرانیان در خارج از کشور سرمایه دارند این  ۷ میلیون ایرانی خارج از کشور دارای سرمایه هستند و باید فضای امنی ایجاد کنیم که بیایند و سرمایه گذاری کنند. تکنولوژی را از چه کسی می خواهیم بگیریم؟ سرمایه از کجامی خواهیم بیاوریم از کشورهای اطراف سرمایه بیاوریم؟ سرمایه در غرب، چین، کره، هند و ژاپن است. تا زمانیکه بخواهیم دنبال تنش و ماجراجویی باشیم وضعیت همین است که هست. 

آقای رئیسی شما جزو سران سه قوه بودید، در مساله بنزین تصمیم غلطی گرفته شد. درباره فیلترینگ صبحت می شود آقای رئیسی می گوید من اینستا و تلگرام و توئیتر دارم، لطف کنید حالا که مهربان شده اید همین جا دستور رفع این فیلترینک را بدهید که برداشته شود، در ماجرای آبان ۹۸ عده زیادی دستگیر شدند یا کشته شدن همین الان درخواست عفو از رهبری داشته باشید تا آنها که داغدار و نگران هستند این نگرانی ها را کاهش داد، فقط حرف نزنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر