کد خبر: 110895
A

تایید در دستور کار قرار گرفتن طرح مجلس انقلابی درباره ایجاد محدودیت در فضای مجازی و پیام رسان ها از سوی نیکزاد

علی نیکزاد نایب رییس مجلس در خصوص طرح ایجاد محدودیت در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در رسانه‌ها واکنش نشان داد. در متن طرح مجلس انقلابی برای محدود سازی اینترنت؛ کنترل اینترنت در اختیار نهادهای نظامی و احراز هویت کاربران و برخورد با قضایی با استفاده کنندگان از فیلتر شکن در نظر گرفته شده است. بسیای از کارشناسان اقدامات انجام شده از سوی نیروهای انقلاب را در جهت ایجاد محدودیت برای حضور افراد جامعه در فضای مجازی و اینترنت و برداشتی از قوانین کره شمالی ارزیابی کرده اند

تایید در دستور کار قرار گرفتن طرح مجلس انقلابی درباره ایجاد محدودیت در فضای مجازی و پیام رسان ها از سوی نیکزاد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی نیکزاد نایب رییس مجلس  در خصوص طرح ایجاد محدودیت در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان های اجتماعی در رسانه‌ها واکنش نشان داد.

وی گفت: این طرح  اکنون در حال بررسی بوده و هنوز به قانون تبدیل نشده است اما به هر حال نمایندگان مجلس فعلی هم نظراتی در خصوص نظارت بیشتر در اینترنت نظرهایی دارد که دنبال می شود. 

در متن طرح مجلس انقلابی برای محدود سازی اینترنت؛ کنترل اینترنت در اختیار نهادهای نظامی و احراز هویت کاربران و برخورد با قضایی با استفاده کنندگان از فیلتر شکن در نظر گرفته شده است. بسیای از کارشناسان اقدامات انجام شده از سوی نیروهای انقلاب را در جهت ایجاد محدودیت برای حضور افراد جامعه در فضای مجازی و اینترنت و برداشتی از قوانین کره شمالی ارزیابی کرده اند (متن طرح) 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر