کد خبر: 111825
A

نماینده مجلس: با قطعی مکرر برق اندک آبروی روحانی هم رفت

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: اندک آبروی باقیمانده برای دولت آقای روحانی با قطعی مکرر برق و خاموشی‌های طولانی‌مدت در کشور از بین رفت.

نماینده مجلس: با قطعی مکرر برق اندک آبروی روحانی هم رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ ولی داداشی نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم گفت: قطعی مکرر برق و خاموشی‌های گسترده در روزهای اخیر اندک آبروی باقیمانده از دولت آقای روحانی را در روزها و هفته‌های پایانی کار دولت دوازدهم از بین برد.

وی افزود: قطعی برق ضررهای زیادی را به بخش تولید در کشور وارد کرد و تولیدکنندگان ما بعضاً پیش می‌آمد که در زمان تزریق مواد اولیه به دستگاه با قطعی برق مواجه می‌شدند و عملاً مواد اولیه آنها هدر می‌رفت.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: علاوه بر این بیمارستان‌های ما هم از قعطی برق مستثنی و مصون نماندند و به عنوان مثال بیماری که دستگاه اکسیژن به وی وصل بود با قطعی برق با مشکل جدی مواجه شد و در واقع حیات بعضی بیماران با قطعی برق به خطر  افتاد.

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه براین بسیاری از فعالیت‌های دیگر بیمارستان‌ها که بحث درمان بیماران در این مراکز مطرح است و با قطعی برق جان تعداد بسیاری از بیماران به خطر می‌افتد تحت‌الشعاع قطعی برق قرار می‌گیرد و این مسئله همانطور که گفتم سلامتی بسیاری از بیماران را را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: از این گذشته امروز کار به گونه‌ای نیست که برق برای ما تنها روشنایی به همراه بیاورد بلکه بسیاری از وسایل در زندگی ما با برق کار می‌کند و با قطع برق زندگی تقریباً مختل می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس دهم اظهار داشت: با این وضعیت اقتصادی نامناسب اگر یخچال یا دیگر وسایل منزل مردم بر اثر قطعی مکرر برق بسوزد چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد.

 داداشی خاطرنشان کرد: نباید کار به گونه ای باشد که هر گاه به فصل گرما برسیم یادمان بیفتد که در بحث تامین برق با محدودیت و مشکل مواجه ایم و در فصول دیگر سال این موضوع برای جلوگیری از تکرار قطعی برق در سال‌های بعد از دستور کارمان باشد.
وی افزود: بخش قابل توجهی از برق تولید شده در جریان توزیع به دلیل فرسودگی شبکه از بین می‌رود و لذا لازم و ضروری است که شبکه توزیع برق اصلاح و سالم سازی شود تا ما بتوانیم از برق تولید شده استفاده بهتری ببریم./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر